/سالگرد عملیات طوفان الاقصی/

رفیعی: طوفان الاقصی نشان دهنده توانایی و توانمندی جوانان جبهه مقاومت بود

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم گرامیداشت عملیات طوفان الاقصی در سالگرد وقوع آن، تاکید کرد: طوفان الاقصی عملیاتی غافلگیرانه برای طرف اسرائیلی و نشان دهنده توانایی و توانمندی جوانان جبهه مقاومت بود.

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن سالگرد عملیات طوفان الاقصی به بیان برخی از دستاوردهای این عملیات که از سوی گروه‌های مبارز فلسطینی و در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان و هتک حرمت مسجدالاقصی انجام شد، تاکید کرد: همانطور مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران به صراحت بیان کردند عملیات طوفان الاقصی حرکت درستی بود چراکه جوانان جبهه مقاومت با شجاعت هرچه تمام‌تر مواضع اسرائیلی‌ها را مورد هدف قرار دادند و حرکتی کردند که بالاخره طرف اسرائیلی نتوانست به سرعت در مقابل این عملیات عکس‌العمل از خود نشان دهد. طوفان الاقصی در واقع عملیاتی غافلگیرانه برای طرف اسرائیلی و نشان دهنده توانایی و توانمندی جوانان جبهه مقاومت بود.

وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت عملیات طوفان الاقصی در سالگرد وقوع آن، گفت: عملیات طوفان الاقصی باید حتماً از سوی همه کشورهای مسلمان و آن‌هایی که به نحوی در محور و حوزه مقاومت تعریف می‌شود گرامی داشته و یادآوری شود چراکه نباید فراموش کنیم که چه اتفاقاتی توسط رژیم خون‌خوار و واقعاً وحشی صهیونیستی رخ داده است. ما همچنان باید پشتیبان مردم فلسطین و به طور کلی جبهه مقاومت باشیم و ان شاءالله نیز پیروزی این جبهه نزدیک است.

این نماینده مجلس با هشدار به برخی سران کشورهای اسلامی درباره سکوت آنها نسبت به جنایات رژیم صهیونسیتی عنوان کرد: اتفاقاتی که طی یک سال گذشته و پس از عملیات طوفان الاقصی رخ داده است، سنگ محکی برای آزمودن میزان تعهد کشورهای مسلمان به اسلام است و و مردم دنیا به ویژه مسلمانان قضاوت قضاوت می‌کنند که مثلاً فلان کشوری که داعیه‌دار مسلمانی هست حکامش چقدر در این برهه از زمان و در این مقطع کاملاً حساس که تمام کفر مقابل اسلام ایستاده است، در محکومیت رژیم صهیونسیتی و حمایت از مردم مظلوم و همچنین مسلمان‌ها همراهی دارند. فکر می‌کنم که بعضی از حکام کشورهای عربی و آنهایی که داعیه دار کشورهای اسلامی هستند، دیگر آبرویی برای‌شان باقی نمانده است و آنها در این آزمون بازنده و رفوزه شدند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071612525
  • خبرنگار : 71489