اعلام آمادگی دو شرکت خارجی برای ورود به مزایده برج‌های دو قلوی شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: علاوه بر سرمایه‌گذاران داخلی، دو شرکت خارجی برای ورود به مزایده برج‌های دو قلوی شهرکرد اعلام آمادگی کردند و حداکثر طی ۱۰ روز آینده مزایده این پروژه با قیمت و شرایط جدید برگزار خواهد شد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با ایسنا در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته برای برج‌های دو قلوی شهرکرد، اظهار کرد: در چند ماه گذشته جلسات مختلفی در محل اتاق بازرگانی و شهرداری با سرمایه‌گذارانی که شرایط سرمایه‌گذاری در پروژه برج‌های دو قلو در شهرکرد را داشتند، برگزار شد.

شهردار شهرکرد افزود: علاوه بر سرمایه‌گذاران داخلی، دو شرکت خارجی برای ورود به مزایده اعلام آمادگی کردند که لازم بود در اسناد شرایط حضور شرکت‌های خارجی که در کشور نمایندگی داشته را نیز لحاظ کنیم، بنابراین مکاتباتی با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از حیث نحوه برگزاری مزایده به صورت ارزی انجام شد.

واحدیان با بیان اینکه قیمت برج‌ها از سوی کارشناسان به روز شد، تصریح کرد: حداکثر طی ۱۰ روز آینده مزایده این پروژه با شرایط و قیمت جدید برگزار خواهد شد، کما اینکه بازه زمانی مزایده ۳۰ تا ۴۵ روزه است.

شهردار شهرکرد گفت: گرچه بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری آمادگی خود را برای شرکت در مزایده بیان کرده اما سه گروه آمادگی خود را به جد اعلام کردند، البته این مساله به شرایط اقتصادی و وضعیت بازار ارتباط دارد.

واحدیان خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری و شورای شهر بر این است که بتوان افراد را برای شرکت در مزایده عمومی جذب کرد، امیدواریم با برگزاری مزایده طی دو ماه آینده نتیجه مطلوبی از آن کسب کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071612510
  • خبرنگار :