دور تازه حملات حزب‌الله لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌های جدیدی از حملات گسترده به مواضع و پایگاه‌های نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم غزه و در دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به تهاجم وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان(۱۲:۴۰) ظهر روز دوشنبه شمال شهر حیفا و نیز شهرک کرمئیل را هدف موجی از موشک‌ها قرار دادند.

کانال ۱۲ عبری نیز گزارش داد: ۳۵ موشک از لبنان به سمت کفر فرادیم و کرمئیل رصد شد.

حزب‌الله در بیانیه‌ قبلی خود نیز اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه، در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه‌شان و در دفاع از لبنان و مردم آن، مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۹ صبح تجمع نیروهای اسرائیلی در پشت دروازه شهرک «رمیش» را با حمله موشکی هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی و تجهیزات متعلق به آنها در اطراف پایگاه «جل العلام» در راستای حمایت از غزه و دفاع از لبنان خبر داد.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری گفت که مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان شهرک «کفر فرادیم» را در راستای حمایت از غزه و دفاع از لبنان و مردم این کشور هدف حمله قرار دادند.

شهردار کفر فرادیم نیز به حمله موشکی به این شهرک اذعان کرد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به نقل از شهردار کفر فرادیم گزارش داد که این شهرک ۲ مرتبه در معرض حمله مستقیم قرار گرفته و تلفات جانی به دنبال نداشته است.

در همین رابطه، جبهه داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که آژیرهای هشدار در «مسکفعام» و «مرجلیوت» در اصبع الجلیل به صدا درآمده‌اند.

حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای دیگر از هدف قرار دادن محل تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی در «مارون الراس» با موشک خبر داد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071612502
  • خبرنگار : 71588