برگزاری کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی

بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی، ۲۵ و ۲۶ مهرماه جاری به میزبانی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس و با همکاری پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران در امنیت اطلاعات و رمزشناسی به‌عنوان مهم‌ترین رویداد علمی کشور در حوزه امنیت سایبری شناخته می‌شود. این کنفرانس هرساله با هدف دانش‌افزایی پژوهشگران دانشگاهی و کارشناسان صنعت افتا و انتشار یافته‌های جدید علمی در این حوزه برگزار می‌شود. ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران داخلی و بین‌المللی بستر مناسبی را برای تبادل‌نظر در راستای حل مسائل تاثیرگذار کشور در حوزه امنیت سایبری فراهم می‌کند.

دانشگاه تربیت مدرس به‌عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور، هماهنگی امور علمی بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران را به عهده دارد و این کنفرانس طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۳ در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در تهران، انتهای خیابان کارگر شمالی برگزار می‌شود. برگزاری نشست‌های ارائه مقالات علمی در حوزه‌های مختلف امنیت سایبری، ارائه سخنرانی‌های کلیدی توسط پژوهشگران برجسته داخلی و بین‌المللی، سخنرانی‌های مدعو توسط دانش‌پژوهان جوان داخلی و بین‌المللی، ارائه مقالات کوتاه علمی‌-صنعتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوعات موردنیاز جامعه و برپایی نمایشگاه محصولات و دستاوردهای فناورانه شرکت‌های فعال در صنعت افتا و میزگرد تخصصی با موضوع «چالش‌ها و مسائل آموزش امنیت سایبری» بخش‌های اصلی این رویداد علمی مهم هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده جزئیات برنامه‌های این کنفرانس و ثبت‌نام در آن به نشانی https://iscisc2024.modares.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1403071612293
  • خبرنگار : 71271