آموزش مصرف بهینه برق در مدارس یزد

شرکت توزیع برق استان یزد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، جشنواره‌های مدیریت مصرف برق و ایمنی را در سطح مدارس استان برگزار می‎کند.

«سعیده فهیمی هنزایی» مدیر دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی شرکت توزیع نیروی برق استان در این باره گفت: هدف آموزش مصرف صحیح برق به دانش آموزان است و در همین راستا تلاش کردیم با بهره گیری از هنرمندان بومی استان و ایجاد فضای شاد و مهیج، دانش آموزان را  با نحوه صحیح مصرف برق آشنا کنیم تا این مطالب را بهتر به خاطر بسپارند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال خوبی که از این جشنواره‌ها از سال گذشته در سطح مدارس شهرستان یزد با رویکرد مدیریت مصرف برق در مدارس داشته‌ایم، امسال هم با مدارس و مجموعه های آموزشی همکاری خواهیم کرد.

این مسئول آموزش غیرمستقیم در قالب نمایش کودکانه برای سنین دبستان را موثر دانست و گفت: برنامه‌های هنری دیگر شامل برگزاری کارگاه‌های نقاشی، مسابقات دانش آموزی و جشنواره‌های فرهنگی با همکاری اولیاء این مراکز در سطح مدارس برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی توزیع برق یزد، فهیمی در پایان با اشاره به نقش اثربخش والدین این کودکان در منازل، گفت: آموزش و پرورش با بسترسازی مناسب در حوزه مدیریت مصرف به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی می تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403071612215
  • خبرنگار : 50214