رئیس ورزش و جوانان ملایر:

مجمع خیرین ورزش‌یار در ملایر ایجاد می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به مشکلات مالی موجود در هیأت‌های ورزشی، از برنامه‌ریزی برای تأسیس مجمع خیرین ورزش‌یار شهرستان خبر داد.

محمدرضا سپهری‌نیا در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: در جلسه هماهنگی ایجاد مجمع خیرین ورزشی ملایر مقرر شد سازوکار مناسب و اساسنامه مجمع حامیان ورزش شهرستان از جمله صاحبان صنایع، خیرین، دلسوزان و  ورزش یاران را در جلسه بعدی این شورا تهیه، تنظیم و ارائه کنیم و راهکارهای جذب اسپانسر با حضور جمعی از خیرین بررسی و تصویب شود.

ابراز امیدواری کرد با تأسیس این مجمع در آینده‌ای نزدیک قدم‌های مثبتی در راستای حل مشکلات مالی موجود برداشته شود.

وی به هفت مکان ورزشی تعطیل شده ملایر در دو سال اخیر اشاره و تصریح کرد: این اماکن شامل سالن ورزشی کهکدان، روستای جوزان، شهر زنگنه، اسلام شهر آق‌گل و خانه کشتی مصطفی جوکار است.

سپهری‌نیا از احیا و بازگشایی سالن ورزشی روستای جوزان و استخر کوثر ملایر خبر داد و افزود: در حال حاضر شهرستان ملایر ۱۷ پروژه ورزشی دارد که ۹ پروژه از محل اعتبارات استانی و هشت پروژه از محل اعتبارات ملی هستند .

وی با بیان اینکه اعتبار مصوب این پروژه‌ها در سال گذشته ۴۶ میلیارد تومان بوده که حدود ۱۸ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است، گفت: اعتبار مصوب امسال این پروژه‌ها نیز ۴۲ میلیارد تومان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه پروژه سالن ورزشی توچغاز بعد از ۱۲ سال از کلنگ‌زنی و شروع پروژه به سرانجام رسید و افتتاح شد، افزود: با وجود محدودیت‌های معرفی و تعریف پروژه جدید، با پیگیری‌های انجام شده و نیاز سنجی، دو پروژه مهم سالن ورزشی آق‌گل و سالن ورزش‌های رزمی اعتبار گرفت و کلنگ‌زنی شد و شش زمین چمن نیز در حال راه‌اندازی است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071612170
  • خبرنگار : 50416