فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه

برخورد با آفرودسواران در سوادکوه/۴۰ خودروی آفرودی توقیف شد

فرمانده انتظامی سوادکوه از اجرای طرح برخورد با خودروهای آفرود در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در اقدامی عملیاتی ۴۰ خودرو را شناسایی و توقیف کردند.

به گزارش ایسنا سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به انجام تغییرات غیر قانونی در ظاهر خودروها و انجام حرکات نمایشی آفرودی در این شهرستان موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در اقدامی عملیاتی ۴۰ خودرو را شناسایی و توقیف کردند.

این مسئول درمورد ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی توسط برخی از افراد در شهرستان سوادکوه، خاطرنشان کرد: یکسری افراد به صورت آفرود وارد شهرستان می‌شوند که علاوه بر آسیب به منابع طبیعی، ناهنجاری‌هایی را به وجود می‌آورند که در یک ماموریت ۴۰ دستگاه خودرو آفرود وارد شهرستان شده بودند که باتوجه به ناهنجاری‌هایی که بوجود آورده بودند ۲۸ نفر تحویل مراجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی سوادکوه با بیان اینکه آفرود سواران در جنگل بیشترین آسیب را به زیست بوم‌ها می‌زنند و نباید به بهانه ورزش، اراضی ملی را تخریب کرد، یادآور شد: به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی با آفرودسواران متخلف و متعرض به منابع طبیعی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مهدوی اضافه کرد : خودروهای مورد نظر متوقف و رانندگان آن‌ها به مرجع قضایی معرفی شدند. همچنین  ۲۹ دستگاه خودروی آفرودی و ۶۵نفر از اعضای گروه شیطان‌پرستی چند ماه گذشته دستگیر شدند که در قالب تور هنرهای نمایشی وارد شهرستان سوادکوه شده بودند و  ۲۷ نفر راهی زندان و مابقی به قید وثیقه سنگین با حکم آزاد شدند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071512119
  • خبرنگار : 50686