مدیر مجتمع تفریحی توریستی علیصدر خبرداد

برخورد با خاطیان شنا در غار علیصدر

مدیر مجتمع تفریحی توریستی علیصدر گفت: با خاطیان شنا در غار علیصدر سریعا برخوردهای قانونی انجام و تذکرات لازم به دیگر پرسنل برای جلوگیری از موارد مشابه داده شد.

رضا اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره کلیپ کوتاه منتشر شده در فضای مجازی با موضوع شنای یکی از گردشگران در غار علیصدر، اظهار کرد: باتوجه به تمامی ملاحظات زیست محیطی و فرهنگی، شنا کردن داخل غار ممنوع  بوده و این موضوع به طرق مختلف (نصب تابلو- پخش ویدیوی آموزشی داخل سالن پذیرش و ...) به اطلاع گردشگران رسانده شده و می‌شود.
وی تصریح کرد: نظارت بر بخش‌های مختلف داخل غار بطور مستمر توسط نیروی انسانی حاضر در داخل غار و دوربین‌های نظارتی انجام شده و به تو مستمر پایش می‌شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: با وجود موارد فوق الذکر با توجه به قصور انجام شده با خاطیان امر در خصوص این غفلت به عمل آمده سریعا برخوردهای قانونی انجام و تذکرات لازم به دیگر پرسنل برای جلوگیری از موارد مشابه داده شد. 
اصغری افزود: شخص حاضر در ویدیوی منتشر شده یکی از جوانان ورزشکار همدان است که بر اساس ماجراجویی و تجربه هیجان، مرتکب این فعل شده و از عواقب اجتماعی این موضوع اطلاعی نداشته که بلافاصله پس از مطلع شدن نامبرده  از خبط انجام شده نسبت به حذف ویدیو اقدام کرده است. 
مدیر مجتمع تفریحی توریستی علیصدر در پایان خاطرنشان کرد: همواره قدردان دغدغه مندی ها و نگرانی‌های دوستداران محیط زیست و مردم هستیم و این اطمینان را به مردم عزیز می دهیم که تمام تلاش خود را برای حفاظت از این موهبت الهی به کار بسته و همواره در این راه تلاش خواهیم کرد. 

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته کلیپی از شنای یکی از گردشگران در غار علیصدر در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071512095
  • خبرنگار : 50034