در سینما و تئاتر چه خبر است؟

از حکایت یک «استاد» تا «جن‌زدگان»

رونمایی از پوستر فیلم سینمایی «استاد»، اعلام تاریخ جدید اکران ۲ فیلم سینمایی و انتشار برنامه اجراهای عمارت نوفل‌لوشاتو از جمله خبرهای سینمایی و تئاتری ۱۵ مهر است.

به گزارش ایسنا، ۲۶ روز مانده به آغاز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مدیران چند بخش دیگر این جشنواره بین‌المللی معرفی شدند. 

طبق اعلام روابط عمومی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امیر مشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان با صدور احکامی جداگانه مشاور ارشد، مدیرکمیته مالی و پشتیبانی، رییس دبیرخانه ملی، مدیر فنی و  طراح هویت بصری این دوره را منصوب کرد.  

براین اساس مهدی حاجیان به عنوان «مشاورارشد دبیر جشنواره»، رضا بروزمند به عنوان «مدیرکمیته مالی و پشتیبانی»، غزاله مرصوصی به عنوان «رییس دبیرخانه ملی»، علی سماعی به عنوان «مدیر فنی» و حمیدزریباف به عنوان «طراح هویت بصری»  بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان معرفی شده اند.


بیست و نهمین «جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان – همدان» به دبیری امیر مشهدی عباس توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران آبان ماه سال ۱۴۰۳ با شعار «تئاتر گفت و گوی بدون مرز» و با هدف «تقویت هم دلی و همراهی، رشد و آگاهی واعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهرتاریخی همدان برگزار خواهد شد.  

«تحقق مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و ارتباط نسل ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال کودکان و نوجوان ایران زمین در تولید آثارنمایشی» به عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و اثر گذار جامعه بخش دیگری از اهداف ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

نمایشنامه‌ «وانیا و سونیا و ماشا و اسپایک» طی روزهای پنجشنبه و جمعه نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

این اثر نوشته کریستوفر دورانگ است که سیمین زرگران آن را ترجمه کرده و علی فیرزوی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را به عهده دارد. هاریلا نورانی، شاهین زارع، ناهید عساکره، علی جعفری، روجا رمضانی، درسا آقائی بازیگرانی هستند که در این اثر نمایشی به خوانش نقش‌ها می‌پردازند و دستیار کارگردان آن هاریلا نورانی است.

این نمایشنامه سال ۲۰۱۳ جایزه بهترین نمایشنامه تونی را دریافت کرده است.

از دیگر عوامل این اجرا می‌توان به پریوش جاویدی (بازیگردان)، سونیا وصال (منشی صحنه)، جواد هاشمی‌پور (طراح گرافیک)، معین الیاسی (عکاس) و هاریلا نورانی (روابط عمومی و تبلیغات) اشاره کرد.
 نمایشنامه‌خوانی «وانیا و سونیا و ماشا و اسپایک» روزهای پنجشنبه و جمعه نوزدهم و بیستم مهرماه ساعت ۱۵ در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد داشت.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

برنامه‌ اجراهای نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو با اعلام جزئیات آثار روی صحنه این تماشاخانه منتشر شد.
 
به گزارش روابط عمومی تماشاخانه، عمارت نوفل‌لوشاتو با چهار نمایش «مجلس زنانه رختشورشاه»، «سلاخ»، «هاملن» و «دورهمی چارلی» میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.


 «مجلس زنانه رختشورشاه» به نویسندگی بابک خواجه‌پاشا با کارگردانی علی یداللهی که از ۲۵شهریور اجراهای خود را آغاز کرده است، هرشب ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.
 
این نمایش که به داستان یک روز قبل از تاجگذاری احمدشاه قاجار اشاره دارد؛ ساعاتی شاد و مفرح را برای مخاطبان می‌سازد.
 
شهرام مسعودی، کاظم برزگر، میلاد رمضانی (ورجاوند)، آزیتا نوری وفا، مهشید ناصری، آرزو کریمی زند، مهتاب باجلان، طاهره بهرامی نهادفر و آساره هداوند در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
 
«سلاخ» عنوان اثر نمایشی دیگری است که اجراهای خود را از شب گذشته (شنبه ۱۴ مهر) ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه آغاز کرد.

نیما هاشمی‌سرشت، مهدی بزرگ‌زاده، پانته‌آ مرزبانیان، مریم گلدوز توکلی و علی تیمورفامیان بازیگران «سلاخ» هستند.

این نمایش نوشته نیکلاس بیلن با دراماتورژی و کارگردانی آناهیتا آقاطاهر است که در خلاصه داستان آن نوشته‌اند: «در شب کریسمس، پیرمردی با لباس نظامی و کلاه بابانوئل در ایستگاه پلیس پیدا شده است و...»
 
«هاملن»، جدیدترین اثر نمایشی عمارت نوفل‌لوشاتو در نیمه مهرماه است که از امروز (یکشنبه ۱۵ مهر)  ساعت ۱۸ با متنی از علی منصوری و کارگردانی مژگان معقولی روی صحنه می‌رود.
 
در خلاصه داستان «هاملن» آمده است: «آنجا که پلیدی و شر به ملاقات یکدیگر می‌روند و مراسم فروپاشی اخلاق و ایستادن نبض انسانیت را جشن می‌گیرند.»
 
مهرزاد نیکنام، گندم ابراهیمی، امیر پور صفا، مرجان زاغریان، مهدی حیدری، سولماز زارع، پارسا متقی، فاطمه قاسمی، سینا زینال پور، سهیلا تیلاوی، سارا عاکف، وحید اسکندری، محمدرضا فرهمندتبار، عارفه حبیب زاده، سارا ابراهیمی، رضا طاهری، محمدرضا ابراهیمی، شقایق شاهسون، ستایش جعفرزاده، هستی عزیزی، زهرا سمیع فرد، دایانا داداشی گوکه، سینا الله یاری و آوا سلطانی زند بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.
 
«دورهمی چارلی» به نویسندگی و کارگردانی نیما مظاهری دیگر اثر نمایشی است که از ۲۵ مهر ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در این تماشاخانه روی صحنه میزبان نگاه تماشاگران خواهد شد.

«دورهمی چارلی» با بازی آرین رستمی، محمدامین سالاری، هادی عبدالههی، حسین قاسمی معبود، علیرضا کرمی، اردوان محمدی‌پور، مهدی معزی، ریحانه یوسفی و محمدنیما مظاهری اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این آثار به سایت تیوال و یا گیشه عمارت نوفل‌لوشاتو مراجعه کنند.

فیلم سینمایی «ماه پنهان» در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «ماه پنهان» به کارگردانی محمدرضا یکانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی با پایان تدوین به تازگی وارد مرحله صداگذاری شده است. عماد خدابخش تدوین را بر عهده داشته و صداگذاری نیز توسط محمود موسوی‌نژاد آغاز شده است. در صورت تأیید هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر ۴۳، اولین نمایش «ماه پنهان» در این فستیوال خواهد بود.


لیندا کیانی، آرمین رحیمیان، فرزاد حسنی، امین میری، بهار قاسمی، سیاوش چراغی‌پور، رایحه تیموری، محمدرضا سروستانی، سیاوش حبیبی، حشمت آرمیده، به همراه هنرمندان خردسال: آیان یاربیگی و آوا روستایی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ماه پنهان» مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن درباره خانواده یک کارگر ساختمانی است که زندگی خوب و خوشی دارند، اما طی اتفاقی زندگی آن‌ها دچار بحرانی بزرگ می‌شود. بحرانی که رهایی از آن کار ساده‌ای نیست.

این فیلم اولین ساخته سینمایی محمدرضا یکانی محسوب می‌شود. وی در کارنامه خود ساخت چندین فیلم نیمه بلند و بلند را دارد. 

سایر عوامل این پروژه سینمایی عبارت هستند از: نویسنده: آوا اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس‌زاده، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مرضیه اکبرنژاد، مدیر صدابرداری: سعید زند، مدیر تولید: محمد شهبازی، طراح صحنه: پوریا اخوان، طراح لباس: مهتاب تقی‌نژاد، طراح گریم: شهره خراسانی، مدیر تدارکات: روح‌ا… رهبری، منشی صحنه: مریم بابایی، عکاس: فرهاد همتی، اصلاح رنگ و نور: سامان مجدوفایی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.


نمایش جن زدگان، نوشته هنریک یوهان ایبسن که پیش از این در قالب  نمایشنامه خوانی اجرا شده بود، به کارگردانی سعید کریمی در تالار مولوی روی صحنه می رود.

جن زدگان یکی از مشهورترین نمایشنامه‌های هنریک ایبسن است. این اثر که در سلسله آثار نمایشی نویسنده جایگاهی مهم و ویژه دارد، راوی زندگی گروهی از شخصیت‌های میان‌مایه است که در سیر ناگواری‌های زندگی، تابِ ایستادگی و حفظ صلابت اخلاقی را از دست می‌دهند.


سعید کریمی به عنوان کارگردان اثر، در اولین همکاری خود با «گروه تئاتر ما» این نمایش را بعد از یکسال آماده سازی و تمرین مستمر به صحنه می برد. وی دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و استاد رشته بازیگری در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، نمایشنامه ناتورالیستی ایبسن را با تکیه بر سبک رئالیسم مدرن، در تالار مولوی به روی صحنه خواهد برد.

گفتنی است پیش از این، کریمی نمایش جان گابریل بورکمان، اثر دیگری از ایبسن را، در سالن اصلی تالار مولوی اجرا کرده است. اطلاعات تکمیلی و اسامی بازیگران و عوامل نمایش جن زدگان به زودی اعلام می شود.

نمایش «درکه» به کارگردانیِ بیتا پورحسینی از ۱۷ تا ۳۰ مهر ماه در «خانۀ رویداد جریان» روی صحنه می‌رود.

متن این نمایش را علی‌اکبر محمدخانی نوشته و پگاه نوربخش در آن ایفای نقش می‌کند.

داستان این نمایش دربارۀ زنی است تصمیم دارد به زندگی خود پایان دهد، اما در رسیدن به هدف خود به مانعی برخورد می‌کند؛ سه مرد! به بهانه همراهی، سعی دارند او را به زندگی برگردانند.

مسعود طاهری موسیقی و طراح صدا، مهسا پورحسینی به عنوان عکاس، حسین ترکمن طراح دکور و افسانه شکوفه روان مدیر صحنه از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 نشانی «خانۀ رویداد جریان» : میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۰ و ۱۲.

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» با تعویق یک هفته‌ای و از ۲۵ مهر ماه در سینماها به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و تهیه‌کنندگی اجرایی و سرمایه‌گذاری ایرج رحمانی که پیش از این قرار بود از ۱۸ مهر ماه به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد در سینماها به نمایش درآید، اکرانش به دلیل تعطیلی اخیر سینماها یک هفته به تعویق افتاد و از ۲۵ مهر ماه روی پرده خواهد رفت.

امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به همراه نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و (با هنرمندی) لیلا بلوکات بازیگرانی هستند که در «آن‌ها مرا دوست داشتند» به ایفای نقش پرداخته‌اند. سینا غفاری، حسین سلمانی‌مروست، شیلان مدنی، لیلا حسنی و الهه داودی که همگی جزو هنرجویان آکادمی بازیگری آوین محسوب می‌شوند، از دیگر چهره‌های جدید این فیلم هستند.

«آن‌ها مرا دوست داشتند» به نویسندگی محسن دین‌محمد و محمدرضا رحمانی در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو رشته بازیگر نقش مکمل (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

پخش این فیلم بر عهده نیمروز فیلم هامون قرار دارد.

پویانمایی سینمایی «ببعی قهرمان» که از ۴ مهر روی پرده سینماها آمده و به کودکان، «خواستن توانستن» است را می‌آموزد، به زودی در شهرهای بدون سینما توسط سامانه‌های اکران مردمی به دیدار کودکان خواهد رفت.
 
پویانمایی «ببعی قهرمان» داستان یک ببعی است که همیشه مجلات جغد قهرمان درباره پرواز را می‌خواند و در سر رویای پروازی مانند پرندگان را دارد.
 
این پویانمایی سینمایی ایرانی که هم‌زمان در ۳ کشور قرقیزستان، آذربایجان و ترکیه در حال اکران است، به خوبی مضامینی مانند «خواستن توانستن است»، «کتاب یار مهربان است»، «اهمیت خانواده»، «امید»، «تلاش و پشتکار» و ... را با زبان کودکی به فرزندان منتقل می‌کند.
 
این انیمیشن پیش از این نیز در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین انیمیشن را از آن خود کرده بود.
 
جهت اکران این پویانمایی می‌توانید به سایت اکران مردمی به نشانی https://ekranmardomi.ir/movie/babaei-ghahreman مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۵۰ تماس بگیرید.  
«ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت موسسه‌ی قاب رویا و همکاری شرکت رایمون مدیا تولید شده است.
 
سریال «ببعی» یکی از آثار پرمخاطب شبکه پویا بود که اکنون نسخه سینمایی آن با تکنیک سه بعدی طراحی و و در حال اکران است.
 
«ببعی قهرمان» پس از ۲ فیلم «فهرست مقدس» و «پسر دلفینی» سومین انیمیشن سینمایی سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
 
نویسندگی این اثر برعهده مقداد اخوان، و میکائیل براتی کارگردانی هنری اثر است. امیر حسین رستمی، نصرالله مدقالچی، ناهید امیریان، شهره روحی، منوچهر زنده‌دل، مهدی طهماسبی، فریبا رمضان‌پور، حمید سربندی، مهدی قناعت‌پیشه، اردشیر منظم و تورج نصر از جمله دوبلورهای این انیمیشن سینمایی هستند.
 
محمد خیراندیش و شفیع آهی طراحان کاراکترهای «ببعی قهرمان» و موسیقی کار نیز بر عهده پویا صفا بوده است.

در آستانه آغاز جشنواره فیلم کوتاه تهران از پوستر فیلم کوتاه «جشن هنر» به کارگردانی علی توکلی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی فیلم؛ فیلم کوتاه «جشن هنر» به کارگردانی علی توکلی و تهیه کنندگی مهاجر توحیدپرست و فواد جاودان که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش خواهد آمد، از پوستر آن رونمایی شد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «یک گروه نمایش چینی برای اجرای تئاتر به ایران آمده‌اند …»

فیلم کوتاه «جشن هنر» محصول باشگاه رویاد و انجمن سینمای جوان است که در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران در چهل و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اکران خواهد شد.

محمد اشکان‌فر، فرزانه میدانی، سعید نادری، امین اکبری‌نسب، امیرعلی حاجیان‌زاده، علی جانعلی، روح‌الله سعیدی و موسی علیزاده بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

عوامل «جشن هنر» عبارتند از: نویسندگان: علی توکلی و آرش رواده، مجری طرح: داوود توحیدپرست، مدیر فیلمبرداری: علی حسین‌زاده، صدابردار و طراحی و ترکیب صدا: سامان شهامت، طراح گریم: امید گل‌زاده، آهنگساز: پیام آزادی، تدوین: پیام رفیعی، طراح صحنه: آرمان میربابایی، طراح لباس: فاطمه صفری‌زاده، منشی صحنه: معصومه موسوی، عکاس: امیر عابدی، مدیر تولید: داوود ناظمی، اصلاح رنگ و نور: علی شعبانی، مدیر صحنه: حمیدرضا حسین‌پور، طراح لوگو و پوستر: مژگان سرلک، مدیر روابط عمومی: علی سلمان‌زاده، سرمایه‌گزاران: فواد جاودان، مهاجر توحیدپرست.

رونمایی از پوستر استاد

به گزارش روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران فیلم سینمایی «استاد» پوستر این فیلم رونمایی شد. پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «استاد» از یازدهم مهرماه اکران شود که به دلیل تعطیلی سالن‌هایی سینما، اکران این فیلم به تعویق افتاد.

فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی به سرگروهی پردیس مگامال از ۱۸ مهر ماه توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود. طراحی پوستر «استاد» را محمد تقی‌پور برعهده داشته است.

«استاد» اولین تجربه کارگردانی عماد حسینی است. سجاد بابایی برای ایفای نقش در این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از آن خود کند.

حسن معجونی در این فیلم با ایفای نقشی متفاوت، کاراکتری کمتر دیده شده از یک استاد هنری را به نمایش گذاشته است. «استاد» به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی ساخته شده است. در این فیلم علاوه بر حسن معجونی و سجاد بابایی، هدیه حسینی‌نژاد به ایفای نقش پرداخته است.

فیلمنامه «استاد» را پیام لاریان و عماد حسینی نوشته‌اند و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: گلنوش برای مهاجرت و ادامه‌ی تحصیل به توصیه‌نامه‌ی استاد ادریس که معمار و نقاش مشهوری است نیاز دارد اما ماجراهایی برای او و استادش پیش می‌آید که شرایط را پیچیده می‌کند.

عوامل فیلم سینمایی «استاد» عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، ، تدوین: هانیه جلوخانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، بازیگردان: پیام لاریان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا جباری اصل، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، طراح چهره‌پردازی: تینا بخشی، مدیر تولید: حسین زرقام، مدیر هنری و طراح عنوان فیلم: مهدی دوایی، سرمایه‌گذاران پروژه: سینما فردا، موسسه فرهنگی فردایی دیگر و روبیکا، مدیر کمپین تبلیغاتی: وحید محرابیان، مدیر روابط عمومی: زهره محرابیان.


«خانه» آماده نمایش شد/ حضور در بخش ویژه «شاخه زیتون» جشنواره فیلم کوتاه تهران

پوستر فیلم کوتاه «خانه» به نویسندگی و کارگردانی راحله کرمی و تهیه‌کنندگی کامیار خطیبی که در بخش ویژه شاخه زیتون چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد، منتشر شد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: « اینجا خونمونه ولی هیچیش شبیه خونه نیست…»

این کارگردان به تازگی با فیلم کوتاه «روز تولد» سه گانه زن خود را به پایان رساند.
راحله کرمی پیش از این با فیلم‌های کوتاه «عروسک» و «دختر خوب» در جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و برای فیلم کوتاه «عروسک» جایزه بهترین فیلم از نگاه منتقدان جشنواره ویتنی انگلستان، جایزه بهترین فیلم جشنواره فیوری‌کامپوی ایتالیا، بهترین فیلم کودک جشنواره شیکاگو را ازآن خود کرده است.

همچنین فیلم کوتاه «دختر خوب» این کارگردان منتخب پنجاه‌وپنجمین دوره جشنواره هومبولت آمریکا شد و جایزه ویژه هیات داوران از دو جشنواره ناپولی و اسکواردی ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن از جشنواره امی‌کُرتی ایتالیا  راکسب کرده است.


 
عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از:نویسنده و کارگردان: راحله کرمی، تهیه کننده: کامیار خطیبی، بازیگران: علیرضا بیات، شقایق فریادشیران، بازیگر خردسال: لیانا سروری، مدیر فیلم‌برداری: آرمین مرادی، مدیرصدابرداری: میلاد ملکی، چهره پردازی: حجت بابایی، طراح صحنه و لباس: سمیه زنگنه، تدوین: مبین نامور، صداگذاری: امیر حسین صادقی، مجری طرح: فرنوش گلشنی، عکاس و فیلم‌بردار پشت صحنه: امین سروری، مشاور رسانه‌ای: زهره کردلو.

«خجالت نکش ۲» از ۱۷ مهر در سینما آنلاین فیلم‌نت

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» از سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت عرضه می‌شود.

فیلم سینمایی «خجالت نکش ۲» به تهیه کنندگی امیر پروین‌حسینی، کارگردانی رضا مقصودی و نویسندگی افرا جورابلو به تازگی اکران خود در سینماها را به پایان رسانده است.

این فیلم کمدی در  سال ۱۴۰۲ در مدت زمان  ۹۵ دقیقه ساخته شده است.

تعدادی از بازیگران «خجالت نکش ۲» عبارتند از احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی،  سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری.

فیلم «خجالت نکش ۲» داستان قنبر و صنم است که در ادامه قسمت قبلی با چالش‌های تازه‌ای در زندگی مشترکشان دست و پنجه نرم می‌کنند. در این فیلم عشق، شوخی و ماجراجویی های بی‌پایان شخصیت‌های «خجالت نکش ۱» ادامه پیدا می‌کند.

«خجالت نکش ۱» به کارگردانی رضا مقصودی، نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی محصول سال ۱۳۹۶ است که این قسمت هم اکران موفقی در سینماها داشت.

برای تماشای این فیلم در بخش سینما آنلاین نیاز به داشتن اشتراک پلتفرم نیست و با خرید بلیت به قیمت ۸۰ هزار تومان می‌توان «خجالت نکش ۲» را به طور آنلاین تماشا کرد.

«جنگل» به جشنواره بین المللی فیلم کوتاه معرفی شد

فیلم کوتاه «جنگل» به کارگردانی “محمدرضا مرادی” و تهیه کنندگی “محمدرضا شفیعی” به بخش ویژه «کتاب و سینما» چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شد.

فیلم کوتاه «جنگل» که برگرفته از کتاب «شکار شبانه » به نوشته صمد طاهری است به بخش «کتاب و سینما» که با مشارکت خانه کتاب و ادبیات ایران در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافته است

در خلاصه جنگل آمده است:رضا استکستانی به همراه برادر زاده اش برای شکار شهباز راهی جنگل می شوند. 
کودک نمی داند این شکار قرار است زندگی او را برای همیشه تغییر دهد…  

بازیگران جنگل عبارتند از: لطف اله سیفی/ یاسر اکبرجو/ یاسمن اکبرجو/ وهاب اسدی/ آرسام اجاقلو 

عوامل این فیلم کوتاه: نویسندگان: محمدرضا مرادی_گلسا غفاری/ مدیرفیلمبردار: مجید یزدانی/ مدیر صدابردار: علی عدالت دوست / طراح صحنه و لباس: محمدرضا مرادی/ مدیر تولید: عطیه کاظمی/ صداگذار: امین شریفی/ تدوین: خشایار موحدیان/ اصلاح رنگ و نور: فائزه نظیری/ آهنگساز: مسعود سخاوت دوست/ عکاس: پویا صنوبری/ مدیر روابط عمومی: سروناز مظاهری 
مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری صاد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403071512071
  • خبرنگار : 71219