رئیس اداره صمت خبر داد

پلمب در انتظار واحدهای صنفی متخلف خلیل‌آباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد گفت: واحدهایی که با فروش کالاهای سلامت محور تاریخ گذشته سلامت مردم را به خطر بیندازند پلمب خواهند شد.

رضا عطار در گفت و گو با ایسنا از تشدید بازرسی‌ها از صنوف مختلف خبر داد و افزود: نظارت‌ها توسط بازرسین به صورت روزانه انجام می‌شود و با متخلفین بر اساس قانون برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده اخیر ۳۰۰۰ قلم انواع کالاهای سلامت محور تاریخ گذشته طی گشت‌های مشترک بازرسی با ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان و اتاق اصناف و بازدیدهای مستمر از واحدهای صنفی کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با بیان اینکه در همین راستا روز گذشته دو واحد صنفی متخلف به تعزیرات معرفی شده و یک واحد به دلیل تکرار تخلف پلمب شده است، اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از به خطر انداختن سلامت شهروندان گشت‌های مشترک بازرسی همچنان ادامه داشته و با متخلفین بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خلیل‌آباد در همین خصوص از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی سطح شهرستان مراتب را به کارشناسان اداره صمت با شماره ۱۲۴ یا ۵۷۷۲۴۰۰۱ اطلاع داده تا در اسرع وقت مراتب مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در گشت مشترک نمایندگان ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، بهداشت و اتاق اصناف و بازرسی از صنوف مواد غذایی سطح شهرستان بیش از یک تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و تقلبی کشف و ضبط شد.

عطار تأکید کرد: بازرسین باکسانی که به دلیل کسب سود و منفعت خود سلامت مردم را به خطر می‌اندازند و گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار و... داشته باشند قاطعانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071511984
  • خبرنگار : 30147