کاهش ۱۶ درصدی مصرف گاز در جایگاه‌های CNG چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال‌ و بختیاری گفت: جایگاه‌های CNG استان در ۶ ماه گذشته بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند که در مدت مشابه سال گذشته این مصرف معادل ۵۰ میلیون مترمکعب بوده که کاهش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

جهانبخش سلیمیان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه جایگاه‌های CNG چهارمحال و بختیاری در ۶ ماه گذشته بیش از ۴۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند، اظهار کرد: در مدت مشابه سال گذشته این مصرف معادل ۵۰ میلیون مترمکعب بوده که کاهش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش مهم جایگاه‌های سوخت CNG در ارائه خدمات به مردم و به‌تبع نقش مهم شرکت گاز در تحویل گاز مصرفی به این جایگاه‌ها، افزود: علی‌رغم پراکندگی استقرار جایگاه‌های CNG در سطح استان و در راستای رضایت مردم و ذی‌نفعان، به‌موقع گاز تحویل این جایگاه‌ها شده است.

وی درصد بالای ایمنی و بازدهی مطلوب سوخت، حذف رسوبات سرب از مواد حاصل از احتراق، هزینه تعمیر و نگهداری کمتر وسایل نقلیه گاز طبیعی نسبت به سایر وسایل نقلیه با سوخت فسیلی، کاهش گازهای گلخانه‌ای در مقایسه با وسایل نقلیه بنزینی به میزان ۸۰ درصد و ارزان‌تر بودن آن نسبت به بنزین یا دیزل را از مزایای گاز CNG نام برد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071511915
  • خبرنگار : 50975