رییس کل دادگستری یزد:

درج قیمت در بلیط هواپیما ضروری است

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه فلسفه وجودی نهادهای عمومی و دولتی خدمت به مردم است، گفت: بی تفاوتی مدیران در مقابل تضییع حقوق مردم قابل چشم پوشی نیست.

حجت السلام و المسلمین «حسین طهماسبی» با اشاره به برخی از گزارشات مردمی در خصوص تخلفات شرکت های هواپیمایی گفت: متاسفانه برخی از شرکت ها در استان نسبت به درج قیمت در بلیط های صادر شده استنکاف می کنند و با این شیوه راه را برای سوء استفاده و اجحاف به مردم باز می کنند، لذا این امر نیازمند ورود نهادهای نظارتی است.

وی افزود: در صورت ادامه این روند و مطرح شدن تخلفاتی نظیر گران فروشی اداره کل تعزیرات حکومتی استان باید به این موضوع ورود کرده و با خاطیان برخورد نماید.

رییس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: چارتر شدن پروازها از دیگر گلایه های مردمی است که بعضا به حربه ای برای سوء استفاده عده ای تبدیل شده است، دستگاه های نظارتی باید به این امر هم توجه ویژه داشته باشند.

وی گفت: فلسفه وجود دستگاه‌های حاکمیتی خدمت به مردم و حل مشکلات در اموری است که مردم بدون پشتیبانی حاکمیت نمی‌توانند احقاق حق کنند وگرنه چه نیازی به این همه بودجه و امکانات دولتی است.

حجت السلام و المسلمین طهماسبی افزود: در این مسیر با کسانی که به دنبال تضییع حقوق مردم هستند، و همچنین نهادها و دستگاه هایی که نسبت به اینگونه رفتارها بی تفاوت بوده و مرتکب ترک فعل می شوند چشم پوشی نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا و نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت السلام و المسلمین طهماسبی افزود: شورای قضایی استان پای کار حفظ حقوق عامه در همه حوزه ها من جمله موضوع حمل و نقل ایستاده و در این مسیر از اداره کل فرودگاه های استان حمایت می کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403071511893
  • خبرنگار : 50463