اسامی برگزیدگان دومین رویداد بین‌المللی «الف تا» در فارس اعلام شد

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه فرهنگیان استان فارس در دومین رویداد بین‌المللی «الف تا» خوش درخشیده‌اند، اسامی نفرات برتر و راه‌یافتگان به رویداد را اعلام کرد.

فرشید قاسمی امروز، ۱۵ مهر ماه در مراسمی در شیراز با اعلام برگزیدگان و راه‌یافتگان فرهنگیان فارس در دومین رویداد بین‌المللی «الف تا»، بیان کرد: بیش از ۱۰۷ هزار معلم و عوامل آموزشی تربیتی از سراسر کشور تجارب خود را به همراه مستندات مربوطه در وبگاه این رویداد ثبت کرده‌اند که از این تعداد بیش از ۸ هزار اثر مربوط به فرهنگیان استان فارس بوده است.  

وی با بیان اینکه فرهنگیان استان فارس در این رویداد خوش درخشیده‌اند، گفت: ۹ اثر از آثار فرهنگیان فارس حائز رتبه اول تا سوم کشوری، ١۶ اثر راه یافته به کشور و ٧٢ اثر شایسته تقدیر استانی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: محورهای ثبت تجربه در این رویداد به دو بخش اصلی و تعدادی زیر محور تقسیم شده است که یکی از ۲ بخش اصلی بخش مدارس پیشتاز تحول بود که فرهنگیانی که در کل بدنه مدرسه و با جامعیتی شامل نیروی انسانی، فضا و محیط آموزشی، تربیتی تجربه تحولی داشتند در این قسمت اثر خود را ثبت کرده‌اند.

قاسمی ادامه داد: بخش دیگر شامل تک تجربه‌ها است که شامل زیر محورهای مدیریت و رهبری، محیط تربیت، برنامه تربیت، یاددهی یادگیری و تربیت بدنی و سلامت بود که تجربه‌های فردی به دست آمده در این محورها را شامل شده است.

به گزارش ایسنا، اسامی برگزیدگان دومین رویداد بین المللی الف تا به شرح زیر است:

«مهسا اعتقادی» رتبه اول کشوری در بخش تک تجربه‌ها، محور برنامه تربیت زیر شاخه فعالیت‌های اردویی

«زهرا تیموری» رتبه اول کشوری در بخش تک تجربه‌ها، محور برنامه تربیت، زیر شاخه کتابخوانی

«فاطمه قاسمی» رتبه اول کشوری در بخش ارائه تجربه مدارس پیشتاز تحول

«اطهر سوری» و «فاطمه عزمی» رتبه دوم کشوری در بخش یاددهی یادگیری دوره متوسطه اول، زیر شاخه تدریس گروهی درس فرهنگ و هنر

«حمیدرضا دهقانی» رتبه دوم کشوری در بخش تک تجربه‌ها محور یاددهی یادگیری دوره ابتدایی، زیر شاخه تدریس درس ریاضی پایه پنجم

«الهام خاک پور» رتبه سوم کشوری در بخش تک تجربه‌ها محور یاددهی یادگیری دوره ابتدایی، زیر شاخه تدریس درس هنر

«فوزیه حیدری» و «عاطفه میرپور» رتبه اول تدریس گروهی درس آمادگی دفاعی در بخش غیرحضوری محور یاددهی یادگیری تدریس دروس دوره متوسطه دوم نظری

«طاهره اعلایی» و «حسنیه اسدی لاری» رتبه اول تدریس گروهی درس ادبیات

«سید مرتضی طالع» رتبه سوم تدریس انفرادی درس زبان انگلیسی

 همچنین «سهام نیسی» و «صدیقه زارع» در بخش تجارب مدارس پیشتاز تحول، «هادی زارع» در محور مدیریت و رهبری، «سمانه قائدیان» در محور تربیت بدنی، «هادی زارعی» و «محمد امین ایمنی» و «مسعود نیکونژاد» در محور برنامه تربیت و «محسن سپهی» در بخش پژوهشسراها نیز از جمله راه یافتگان به مرحله کشوری بوده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071511892
  • خبرنگار : 50976