تعویق شروع سال تحصیلی در لبنان/ دستور ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه ۲۵ منطقه در جنوب

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور اطلاعیه‌ای خواستار تخلیه ۲۵ روستا و شهرک در جنوب لبنان شد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: در بیانیه‌ای فوری به اهالی روستاهای حولا، میس الجبل، بلیدا، محیبیب، شقرا، برعیشت، مجدل سلم، قبریخا، کونین، بیت یاحون، جمیجمه، الطیری، بنی حیان، التمریه، تولین، دیر سریان، القصیر، بفلیا، جبل العدس، بیاض، صربین، برج رحال، عین بعل، الرشیدیه، حنیه؛ ارتش اسرائیل ناگزیر به اقدام علیه این مناطق است و ساکنان مناطق مذکور باید در اسرع وقت خانه‌هایشان را تخلیه کنند.

در اطلاعیه ارتش رژیم صهیونیستی همچنین آمده است: هرکس در نزدیکی اعضای حزب‌الله، امکانات یا سلاح‌های حزب‌الله باشد جان خود را به خطر می‌اندازد، شما باید خانه‌های خود را تخلیه کرده و بلافاصله به سمت شمال رودخانه «اولی» حرکت کنید.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین هشدار داد: مراقب باشید حرکت به سمت جنوب ممنوع است؛ چراکه هرگونه حرکت به سمت جنوب جان شما را به خطر می‌اندازد.

همزمان «عباس الحلبی» وزیر آموزش و پرورش لبنان اعلام کرد که بازگشایی مدارس دولتی و مدارس فنی حرفه‌ای تا چهارم نوامبر آینده به تعویق افتاده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه (ششم مهر) نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071511810
  • خبرنگار : 71610