در طول تابستان ۱۴۰۳اجرا شد

۹۰۰ برنامه فرهنگی _ ترویجی کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی گفت: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت و در راستای دومین دوره طرح «آفتاب کتاب»، ۹۰۰ برنامه فرهنگی ترویجی کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در تابستان ۱۴۰۳ برگزار شد. 

خدیجه معصومی افزود: این ۹۰۰ برنامه فرهنگی ترویجی کتاب محور در کتابخانه‌های عمومی استان شامل نقد کتاب، نمایشنامه‌خوانی، قصه‌گویی، شعرخوانی، جلسات محافل ادبی، بازی‌های خلاق، آموزش تفکر فلسفی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و .... ویژه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال با حضور اساتید و مربیان مجرب و متخصص در تابستان ۱۴۰۳ برگزار شد. 

وی ادامه داد: با اجرای این طرح که ۵۰ کتابخانه عمومی در ۱۷ شهرستان، در آن مشارکت داشتند و بیش از ۴۰۰  کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف از قبیل کسب و کار، شیوه‌های شاد زیستن، ازدواج موفق، کلاس‌های هنری، آشنایی با قرآن و .. در بیش از ۶ هزار ساعت برای  ۵ هزار نفر اجرا شد که ماحصل تعدادی از این کارگاه‌ها به برپایی نمایشگاه‌های کسب و کار منتهی شد. 

معصومی تصریح کرد: همچنین، بیش از ۳۰۰ برنامه ویژه کودکان  و بیش از ۳۰ کارگاه و ویژه‌برنامه‌های مختلف برای گروه‌های خاص از جمله نابینایان، ناشنوایان، سالمندان ... در قالب این طرح اجرا شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، دومین دوره مجموعه برنامه‌های فرهنگی-ترویجی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی با عنوان «آفتاب کتاب» با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ترویج کتابخوانی در تابستان امسال با محوریت توسعه فردی، مهارت افزایی و کسب و کار در آذربایجان‌غربی برگزار شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071511797
  • خبرنگار : 50136