رئیس جدید دادگاه عمومی بخش ایوانکی معرفی شد

مجازات سنگین و بازدارنده در انتظار مجرمان جرائم خشن

محمد ذاکری نیا رئیس دادگاه عمومی بخش ایوانکی در آیین معارفه خود اعلام کرد: مجازات سنگین، قانونی و بازدارنده در انتظار مجرمان جرائم خشن است.

مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگاه عمومی بخش ایوانکی امروز ۱۵ مهرماه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین عین الکمالی و همچنین امام جمعه ایوانکی حجت الاسلام والمسلمین کشمیر، رضوانی سرپرست بخشداری و نیز جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و نیروی های نظامی، انتظامی و خانواده شهداء در سالن بخشداری آن حوزه قضایی برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین عین الکمالی در این آیین با گرامی داشت یاد مجاهد کبیر جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله و همراهان وی اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با شکست های پی در پی در منطقه و در برابر مقاومت های مردم مظلوم لبنان و غزه، دچار سرخوردگی و فروپاشی شده است و به فضل الهی نابودی و محو این رژیم نامشروع هرچه زودتر اتفاق خواهد افتاد.
 
معاون قضایی دادگستری استان با اشاره به وظایف دستگاه قضاء افزود: براساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی، قوه قضائیه به عنوان پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت معرفی شده است و دادگستری استان در این مسیر از هیچ کوشش قانونی دریغ نخواهد کرد.
 
وی با برشمردن رویکردهای رئیس کل دادگستری استان سمنان در سال جاری افزود: سامان دهی پرونده های رسوبی و معوق، اتقان آراء و اجرای ماموریت های برنامه پیش بینی شده از اولویت های دادگستری استان در شهرستان های استان است.

 محمد ذاکری نیا رئیس جدید دادگاه عمومی بخش ایوانکی نیز اظهار کرد: حفظ و تأمین امنیت اجتماعی جامعه، خط قرمز دستگاه قضا است.
این مسوول قضایی تاکید کرد: با کسانی که مرتکب جرائم خشن شوند و آرامش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی همراه با مجازات سنگین و بازدارنده صورت خواهد گرفت.
 
در این مراسم با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین اکبرزاده، محمد ذاکری نیا به عنوان رئیس جدید دادگاه عمومی بخش ایوانکی معرفی شد.
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071511752
  • خبرنگار :