استاندار سمنان:

زیباترین و بهترین مکان مدارس به نمازخانه مدرسه اختصاص یابد

استاندار سمنان با اشاره به اهمیت نماز در آموزه های اسلامی گفت: باید زیباترین و بهترین مکان در مدارس به نمازخانه اختصاص بیابد.

سید محمد رضا هاشمی، امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ در دوره توانمندسازی ائمه‌ جماعت مدارس استان در محل سالن شهید مطهری سمنان اظهار کرد: امروز باید در راستای ترویج فرهنگ نماز، تقویت فرهنگ دینی نسل آینده کشور، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و افزایش امید، زمینه جذب حداکثری دانش آموزان در بحث برگزاری نماز اول وقت را فراهم کنیم.
وی با اشاره به لزوم توجه به جنبه‌های تربیتی و پرورشی در مدارس افزود: در کنار آموزش، تربیت دینی و فرهنگی جزو اولویت های ماست، چرا که برای رشد علمی، باید زمینه رشد دینی فراهم شود.
هاشمی خاطر نشان کرد: در آیات و روایات ، بر برگزاری نماز اول وقت توصیه و تاکید شده است، لذا همه ما وظیفه داریم تا زمینه نماز اول وقت بویژه در مدارس را فراهم کنیم.
استاندار سمنان با اشاره به توطئه های دشمنان ، بیان کرد: احداث مدارس و برپایی کلاس‌های درس در سطح استان باید همراه با پیوست فرهنگی بوده و بهترین مکان برای نمازخانه در مدارس در نظر گرفته شود.
وی در ادامه تاکید کرد: رمز موفقیت دانش آموزان و نسل آینده کشور ما، اهمیت دادن به نماز اول وقت و همچنین احترام به پدر و مادر است.
استاندار سمنان گفت: والدین باید توجه داشته باشند که در کنار رشد علمی و تحصیلی، لازم است تا برای تقویت فرهنگ دینی و صیانت از فرزندان در برابر آسیب های اجتماعی، به بحث مسائل دینی دانش آموزان توجه ویژه صورت‌گیرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان و سایر شهدای جبهه مقاومت، اظهار کرد: اقدام وعده صادق ۲ در تاریخ نظام و کشور ماندگار شد.
استاندار سمنان ادامه داد: در این عملیات بیش از ۹۰ درصد موشک‌هایی که توسط نیروهای توانمند جمهوری اسلامی ایران به سمت رژیم اشغالگر صهیونیستی شلیک شد، با موفقیت فرود آمد و خسارت جدی به صهیونیست‌ها وارد کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071511741
  • خبرنگار :