دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد

مزایده ۱۴۰۰ خودروی توقیفی؛ آبان‌ماه در استان کرمان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: اکنون موجودی خودروهای توقیفی در کل استان نزدیک به ۱۶۰۰ خودرو است و در آبان ماه ۱۴۰۰ خودرو به مزایده گذاشته می‌شود.

کوروش احمدیوسفی امروز ۱۵ مهرماه در حاشیه بازدید مدیرکل بازرسی استان از پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمان اظهار کرد: با ورود بازرس کل، خودروهای توقیفی در سطح استان در دستور کار تعیین تکلیف قرار گرفته و آبان ماه امسال بزرگ‌ترین مزایده کشوری خودروهای موضوع قانون مواد مخدر را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: بیش از ۴۰۰۰ خودروی توقیفی داشتیم که دو مزایده در سال گذشته برگزار شده و اکنون موجودی کل استان نزدیک به ۱۶۰۰ خودرو است و در آبان ماه ۱۴۰۰ خودرو به مزایده گذاشته می‌شود.

احمدیوسفی بیان کرد: از امروز کار ثبت مشخصات خودروها در سامانه ستاد آغاز خواهد شد و مزایده کاملاً الکترونیکی است.

به گزارش ایسنا، همچنین در بازدید مدیرکل بازرسی استان کرمان از انبار اموال تملیکی، عباس سام نژاد مدیرکل اموال تملیکی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموریت سازمان، جمع آوری و فروش کالاهایی است که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند.

وی اظهار کرد: کالاهایی که توسط دستگاه‌های کاشف ضبط شده و به محض اینکه تعزیرات حکومتی و محکمه‌ها حکم صادر کنند، کمتر از یک ماه در سامانه مزایده به فروش می‌روند.

سام نژاد بیان کرد: از ابتدای امسال در یک مرحله دو تن کالای غیرقابل مصرف را امحا کردیم و مرحله دوم در هفته جاری به مناسبت هفته فراجا انجام خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403071511731
  • خبرنگار : 50187