مدیر فرهنگی امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود:

پلیس در تراز انقلاب بسترساز تشکیل جامعه اسلامی است

مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم(ع) لاهرود گفت: پلیس در تراز انقلاب، بستر را برای ایجاد دولت و جامعه اسلامی فراهم می‌کند که مقدمه‌ای برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

اسماعیل دستگزار ۱۵ مهر در جمع سربازان مرکز آموزشی شهید بیگلری مشگین شهر ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مطالبه اصلی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای از فراجا، قرار گرفتن پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و در این راستا معماری پلیس برای دستیابی به همین هدف در اولویت مدیران فراجا قرار دارد.

وی با بیان اینکه از الزامات اصلی رسیدن به این مهم، نهادینه شدن مفاهیم ارزشی در بین کارکنان فراجا است، تصریح کرد: الگو قرار دادن راه و منش و سبک زندگی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی می‌تواند نقش بسزایی در رسیدن به این هدف والا داشته باشد و پرداختن به موضوع دفاع مقدس، قهرمانان و رزمندگان جنگ، ضرورتی همیشگی است و به تعبیر بزرگان، دفاع مقدس در واقع دانشگاه انسان سازی بود و بسیاری از مفاهیم ارزشی در این قالب در جامعه ساری و جاری شد.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود بیان کرد: تجربه دفاع مقدس نشان داد که با مقاومت و تلاش جهادگران انقلابی و ایمان به امدادهای الهی می‌توان در برابر فشارهای دشمنان در حوزه‌های مختلف، کمر خم نکرد بلکه بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

دستگزار گفت: ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها آنقدر قدرتمند شده و به مرتبه‌ای از بازدارندگی رسیده است که قدرت‌های جهان هم یارای مقابله با آن را ندارند. از طرفی خط فکری انقلاب در تمام سطح بین المللی، منطقه‌ای و جهان اسلام در حال گسترش دامنه خود است.

 وی خاطرنشان کرد: در حالی که جهان در حال تغییر در ساختار قدرت است، جمهوری اسلامی در جریان شکل گیری مفاهیم جدید در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اعتقادی و ساختار سازمان‌ها و نهادهای بین المللی اثر گذار است و بی شک در آینده‌ نزدیک اثر گذاری بیشتری را پیدا خواهد کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود تاکید کرد: اما این خودباوری ‌ها برگرفته از به فعلیت رسیدن بسیاری از استعدادها و شکوفایی نبوغ در برطرف کردن موانع و مشکلات در طول جنگ تحمیلی بود. در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه نگاه‌ها به ایران اسلامی بود و دل میلیون‌ها مسلمان در اقصی نقاط جهان، رزمندگان این نبرد نابرابر را همراهی می‌کرد.

دستگزار اظهار کرد: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند؛ جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی ما را به جهان صادر کرد. این سبک و شیوه حکمرانی، الگویی برای سایر ملت‌های مستضعف و آزادی خواه شده است و ما شاهد بیداری‌های اسلامی و قیام ملت‌ها در برابر نظام‌های سلطه گر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ما شاهد نقش آفرینی مثال زدنی فراجا بوده‌ایم، افزود: فراجا از جمله اولین ارگان‌هایی بود که در دفاع مقدس حضور پیدا کرد که در این راه هم شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرد و افتخارات کارکنان فراجا در دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود گفت: تداوم این روحیه انقلابی و ترویج فرهنگ شهادت طلبی و داشتن بصیرت دینی و سیاسی در بین کارکنان فراجا می‌تواند منویات و مطالبات مقام معظم رهبری را از پلیس، جامه عمل بپوشاند و این پلیس در تراز انقلاب، بستر را برای ایجاد دولت و جامعه اسلامی فراهم می‌کند که مقدمه‌ای برای تشکیل تمدن بزرگ اسلامی است.

 دستگزار یاد آور شد: خدا محوری و معنویت ‌گرایی، بصیرت دینی و سیاسی، اخلاق ‌مداری، اقتدار و مهربانی، مردم ‌داری، تعالی و پیشرفت، قانون مداری از مولفه های اصلی در مسیر تحقق پلیس در تراز انقلاب است که در بیانات و فرامین امامین انقلاب تاکید شده است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403071511681
  • خبرنگار :