امیرحسین مدرس ـ مجری «شیرین بیان»:

شاید به قهقهه نیفتید ولی لبخند به صورتتان می‌آوریم

رادیو صبا برنامه «شیرین بیان» را با داستان‌های طنز جدید و قدیم به روایت امیرحسین مدرس روی آنتن می‌برد.

به گزارش ایسنا، «شیرین بیان» عنوان یکی از برنامه‌های جدید شبکه رادیویی صباست که با هدف روایت داستان‌های طنز و معرفی نویسندگان طنز به ویژه طنزنویسان کمتر شناخته شده روی آنتن می‌رود.

مژگان فرزین ـ تهیه‌کننده این برنامه ـ بیان کرد: «شیرین بیان» برنامه‌ای است برای روایت کتاب‌های طنز مدرن و قدیمی، در این برنامه داستان‌هایی از طنز جدید می‌شنویم و با روایت حکایت‌های طنز قدیم، درسی همراه لبخند را به همراه دارد. در این برنامه کتاب‌های طنز چاپ شده معرفی می‌شوند، با روایت ساده و صمیمانه امیرحسین مدرس دلنشینی آن دوچندان می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه درباره مخاطبان «شیرین بیان» افزود: همه کسانی که به حوزه طنز و ادبیات علاقمند هستند و دوستدار کتاب و کتابخوانی هستند می‌توانند مخاطب این برنامه باشند. ما در این برنامه تلاش می‌کنیم در کنار روایت داستان نویسندگانی را معرفی کنیم که بیشتر از آنها با عنوان روزنامه‌نگار یاد می‌شود.

فرزین یادآور شد: در روزگاری که کتاب‌های فلسفه، روانشناسی به ویژه روانشناسی زرد آمار چاپ بالایی دارند نویسندگان کتاب‌های طنز کمتر شناخته شدند و مخاطبان آنها، داستان‌هایشان را در مجله‌ها و روزنامه‌ها خوانده‌اند و آنها را بیشتر با نام روزنامه نگار می‌شناسند تا نویسنده طنز که در شیرین بیان تلاش می‌کنیم این نویسندگان کمتر شناخته شده را به مخاطبان معرفی کنیم.

امیرحسین مدرس ـ مجری «شیرین بیان» ـ هم درباره این برنامه خطاب به مخاطبان گفت: شاید در روزگاری که به سختی می‌شود به چیزی از ته دل خندید و اشک بعد از یک خنده طولانی را از چشم‌ها پاک کرد، در این برنامه شیرین بیان‌هایی پیدا کرده‌ایم که خوب نوشته شده‌اند شاید شما را به قهقهه نرساند، ولی اگر خدا بخواهد لبخندی به صورت شما می‌آوریم.

در ابتدای این برنامه اینگونه عنوان می‌شود که در «شیرین بیان» قلم ها خوش می نویسند، حرف‌ها قند می‌شوند و لبخندهای گمشده پیدا.

  «شیرین بیان» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و با اجرای امیرحسین مدرس راهی آنتن می‌شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403071511632
  • خبرنگار : 71442