پایداری سیستم برق‌رسانی با اجرای گسترده مانورهای تعمیراتی در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اجرای مانورهای تعمیراتی گسترده در استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با حذف عوامل تهدیدکننده شبکه، به پایداری بیشتر سیستم برق‌رسانی کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، سید کاظم حسینی کارنامی امروزدر جمع با خبرنگاران از اجرای مانورهای تعمیراتی ۶ماهه دوم سال در تمامی امور ۱۸ گانه این شرکت خبر داد.

 وی با تأکید بر اهمیت پایدارسازی شبکه و بهبود شاخص‌های قابل‌اطمینان، افزود: این مانورها در مهرماه سال جاری با محوریت شاخه‌بری و هرس درختان در حریم شبکه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه در هفته اول این مانورها که تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا با حذف عوامل تهدیدکننده شبکه، به پایداری بیشتر سیستم برق‌رسانی کمک کنیم.

حسینی کارنامی با اشاره به وسعت شبکه برق استان، تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق مازندران با دارا بودن ۱۸ امور، ۱۹ بخش و ۱۸ قطب، به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌کند.

 وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار کیلومتر طول شبکه فشار متوسط و ۱۸ هزار کیلومتر طول شبکه فشارضعیف استان مازندران است، اظهار کرد: اجرای مانورهای تعمیراتی در چنین شبکه گسترده‌ای، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی همه‌جانبه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از همکاری مشترکان در اجرای این مانورها قدردانی کرد و افزود: با اجرای این مانورها، امیدواریم بتوانیم به بهبود کیفیت برق‌رسانی در استان مازندران کمک کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071511558
  • خبرنگار : 50630