جعفری: گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار با اشاره به پر بودن دست جمهوری اسلامی، افزود: مقاومت و مردم لبنان مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌ و دشمن با تمام ظرفیت نیز مقابل آن‌ها قد علم کرده است.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی نذر قلم با حضور «سعید اوحدی» معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان و نویسندگان صبح امروز (یکشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: زمانی که خداوند نعمتی می‌دهد، در قبال آن وظیفه‌ای نیز محول می‌کند؛ ما امروز در جمهوری اسلامی شرایط ویژه‌ای داریم که البته غیرقابل تصور نبود، وقایعی که این روزها رخ می‌دهد از قبل قابل پیش‌بینی بود. 

جعفری گفت: غربی‌ها می‌خواستند که فقط خودشان بر دنیا حاکم باشند؛ نه اسلام باشد و نه هیچ چیز دیگری؛ آنها برای تحقق این مسئله همواره در طول تاریخ استعمار و آدم‌کُشی کردند. برای همین هر تحرکی علیه رژیم صهیونیستی صدای آن‌ها را درمی‌آورد. امروز انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده که مقابل تفکر اومانیستی ایستاده و معادلات را بویژه در دنیای غرب بر هم زده است.

جعفری با بیان اینکه غربی‌ها فکر نمی‌کردند روزی برسد که دچار چالش شوند و نقشه بزرگی که طراحی کرده بودند، شکست بخورد، خاطر نشان کرد: آمریکا می‌خواست کل جهان را در دست بگیرد و اسرائیل ادعای مالکیت بر نیل تا فرات را داشت، اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی این معادلات و نقشه ها را نقش برآب کرد و امروز شاهدیم که نگاه اومانیستی غرب و منفور اسراییل رو به زوال و سقوط است.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار افزود: امروز ما در پیچ عظیم تاریخی و نقطه گذر تاریخ قرار داریم و هرکه در این راه دقیق و حساب‌شده عمل کند، موفق می‌شود. امروز اسلام ناب مقابل تمام کفر ایستاده و جز این صف‌آرایی، صف دیگری که بر حق باشد وجود ندارد.

وی ادامه داد: اسرائیل امروز چیزی برای از دست دادن ندارد، آنها «رحم» و «انسانیت» را نمی‌شناسند؛ بنابراین نسل‌کشی بخشی از کار آن‌هاست. درست است که ما بزرگان خود را از دست می‌دهیم، اما اسلام، عزیز است. ائمه (ع)، شهید شدند تا اسلام زنده بماند و اهمیت اسلام بالاتر از این‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار با اشاره به پر بودن دست جمهوری اسلامی، افزود: مقاومت و مردم لبنان مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌ و دشمن با تمام ظرفیت نیز مقابل آن‌ها قد علم کرده است.  ما باید بصیرت داشته و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و اگر این‌گونه باشد، با سربلندی از این شرایط گذر می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار افزود: ما آماده‌ایم و می‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. آینده قطعا عزت است و نسل جوان وظیفه دوچندانی دارند. نسل جوان باید توجیه شود و بداند در چه مقطع و پیچ حساسی قرار گرفته تا بتواند از آن عبور کند. درست است که ما داغداریم، اما ملت ایران حماسه آفرید و نماز جمعه نصر برگزار شد و با وجود تهدیدات دشمن، رهبر انقلاب اقامه نماز نصر کردند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403071511556
  • خبرنگار : 71451