خزانه دار شورای شهر تهران:

بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می‌کنیم به نیروی انتظامی برمی‌گردد

خزانه دار شورای شهر تهران گفت: بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می‌کنیم به نیروی انتظامی برمی‌گردد.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی در دویست و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از مترو و تاکسیرانی برای خدمت رسانی به نمازگزاران در جمعه گذشته گفت: از ساعت سه بعدازظهر گیت‌ها بسته شد و از آن ساعت به بعد از مردم بلیط دریافت شد. ما تا پایان کار وظیفه خدمت رسانی داریم. جمع زیادی از نمازگزاران از مصلی تا هفت تیر پیاده آمدند. بی تردید باید تدابیر بیشتری اندیشیده شود و خدمات تا پایان برنامه‌هایی این چنینی که باز هم برگزار خواهد شد، ادامه دار باشد. 

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می‌کنیم به نیروی انتظامی برمی‌گردد. در کشور ما برای تربیت این نیروها هزینه می‌شود و باید برای اقتدار این جان برکفان دعا کنیم.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: من سعی می‌کنم کلمات تلخ به کار نبرم؛ اما شاهد انتصابات در شهرداری هستیم و نحوه انتصاب و تغییر زود به زود درست نیست. آقای مالکی که از بدنه سازمان فاوا بوده به این سازمان آوردند اما عمر فعالیت ایشان یک هفته بوده و کسی که متخصص بوده و خودمان آوردیم هم قبول نداشتیم. ما از این اتفاقات متعجب می‌شویم. بیش از ۷۰ تغییر در شهرداری‌ها انجام شده و یک شهردار پس از چند ماه تغییر می‌کند.

کاشانی با بیان اینکه این بی ثباتی در شهرداری را نشان می‌دهد، گفت: ما نتوانستیم یک نیروی ۵-۱۵ را ۶-۱۶ کنیم که از بیرون از شهرداری انتصاب انجام می‌دهیم؟ این تغییرات راندمان را کاهش می‌دهد. این حق شهردار است و به من ربطی ندارد که چه کسی را منصوب می‌کند؛ اما این تغییرات متعدد بی ثباتی ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت رفت و روب در شهر تهران تأکید کرد: شهرداری تهران با ۷۵۰ کیلومتر مساحت محل آزمون و خطا نیست و این آزمون‌ها در ۱۰۰ سال گذشته تجربه شده و باید از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403071511537
  • خبرنگار : 71505