رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

عملیات وعده صادق ۲ اقتدار جبهه مقاومت را نشان داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در تشریح دستاوردها و نتایج عملیات وعده صادق ۲، نخستین نتیجه آن را نشان دادن اقتدار، اتحاد و انسجام جبهه مقاومت دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص عملیات وعده صادق ۲ که در پی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، بیان کرد: پس از ترور شهید اسماعیل هنیه و شهادت سید حسن نصرالله و شهید نیلفروشان مردم تقاضا داشتند که پاسخی در خور، مناسب و کوبنده به این رژیم داده شود.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ تنها یک نشانه بود که نشان دهد گنبد آهنین تنها یک گنبد شیشه‌ای است که به راحتی شکسته شده و از بین می‌رود، گفت: مسئولان، نیروهای مسلح و سپاه پاسداران زیر نظر مقام معظم رهبری (مدظله) تشخیص دادند که در موقعیتی مناسب خواسته مردم محقق شده و پاسخ کوبنده به این رژیم کودک‌کش داده شود.

ملک مکان اهمیت وعده صادق ۲ را از چند نظر مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: این اتفاق نشان داد رژیم صهیونیستی و حامیان آن تصور نکنند که جبهه مقاومت محدود به حزب‌الله و حماس است و کسی از آن‌ها حمایت نمی‌کند و بدانند که جبهه مقاومت متحد است. این عملیات نشان داد رزمندگان مقاومت در هر کجای جهان اتحاد، انسجام و یکپارچگی دارند و از هم دفاع کرده و یکدیگر را حمایت می‌کنند و در مقابل این رژیم سفاک می‌ایستند.

وی ادامه داد: نکته دوم این است که رژیم صهیونسیتی بعد از به شهادت رساندن سید حسن نصرالله احساس غرور کرد و تصور می‌کرد که جبهه مقاومت را در هم شکسته و پیروز میدان است. پاسخ دندان‌شکن ایران، غرور این رژیم را شکست و نشان داد قدرت رژیم صهیونیستی توهمی بیش نیست و اگر ایران اراده کند در کمتر از یک روز تمام سرزمینی که تحت تسلط این رژیم است را می‌تواند از بین ببرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: ایران با حمله به مناطق نظامی نشان داد که قصد کشتن مردم را ندارد اما نیروهای مسلح ایران هشدار دادند اگر این رژیم بخواهد ترورهای خود را ادامه داده و یا به مراکزی در ایران حمله کند، به مراکز مهم و نیروگاه‌های صهیونیست‌ها حمله کرده و این رژیم را فلج می‌کنند.

ملک مکان، نکته بعدی را حمایت مردم دانست و گفت: نکته بعدی حمایت مردم ایران بود که با مطالبه‌گری، حمایت خود از نیروهای مسلح نشان دادند و البته مردم کشورهای دیگر از این اقدام سنجیده و به موقع نیروهای مسلح ایران ابراز خوشحالی کردند و این نشانگر این است که جبهه مقاومت یکپارچه است.

وی ادامه داد: وعده صادق ۲ نشانگر گوشه‌ای از اقتدار، قدرت و توانایی ایران بود که دشمن تصور نکند با بمباران مردم غزه و لبنان که هیچ‌گونه سلاح دفاعی ندارند، پیروز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه دشمن می‌داند که در حملات زمینی ناموفق است، بنابراین از طریق هوا حمله می‌کند، گفت: نظام جمهوری اسلامی نشان داد که اگر بخواهد حمله کند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند و ان‌شاءالله که دشمن درس عبرت گرفته و حملات خود را به مردم مظلوم غزه و لبنان تمام کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071511536
  • خبرنگار : 50976