طنین شعار مرگ براسرائیل امت امام حسین(ع) مازندران از پایتخت علویان

امت امام حسین (ع) مازندران در یک تجمع باشکوه و پرشور در پایتخت علویان شهرستان آمل با شعارمرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم انقلابی شهرستان آمل و دیگر شهرهای مازندران در این تجمع که در بقعه تاریخی ناصرالحق آمل برگزار شد، قشرهای مختلف مردمی ومسئولان، جنایات رژیم صهیونسیتی و حامیان او را محکوم کردند.

مردم دراین تجمع با در دست داشتن پرچم‌های حزب الله، فلسطین وایران بر اتحاد کشورهای اسلامی منطقه در برابر دشمن مشترک جهان اسلام تاکید کردند.

امت امام حسین دراین تجمع با تاکید بر استمرار مسیر شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «لبیک یا نصرالله»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «نصرمن الله و فتح قریب» و «لبیک یا حسین» سر دادند.

سردارمیرشکار یکی از فرماندهان ارشد لشکر۲۵ کربلا مازندران در دوران دفاع مقدس دراین مراسم با تاکید براینکه بنا به گفته سردارشهید سلیمانی، مردم کشور ما به واقع ملت امام حسین هستند، گفت: خدامحوری و خداباوری، دشمن شناسی، ولایتپذیری از خصوصیت‌های بارز امام حسین (ع) بوده و این ویژگی امروز باید سرلوحه همه امورات ما قرار بگیرد.

سردارعلیجان میرشکار با تاکید براینکه دشمن‌شناسی یکی از مسائل مهم است و باید توطئه‌های دشمن به نوجوانان، جوانان‌ و مردم شناسانده شود، تاکید کرد، همه متولیان امر و همه دستگاه‌های فرهنگی، آموزش‌وپرورش و مسئولان امنیتی کشور باید مراقب جریان نفوذ دشمن باشند.

وی با تاکید بر امت‌های مسلمان در شرایط فعلی واینکه پیام مشترک و یک صدا در راستای حمایت از فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس باید منتشر شود، تصریح کرد: امروز پیامی که باید به دنیا بدهیم، پیام اقتدار و قدرت است و این اقتدار جبهه مقاومت است که حرف اسلام را پیش می‌برد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071511506
  • خبرنگار : 50616