تشییع پیکر شهید «حسین مشفق خاکپوری» در آزادشهر

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گلستانی امنیت «حسین مشفق خاکپوری» از دقایقی پیش در آزادشهر با حضور اقشار مختلف مردم قدرشناس، آغاز شد.

شهید مشفق خاکپوری طی درگیری با گروهک تروریستی «جیش الظلم» در جنوب شرق کشور در تاریخ ۱۲ مهر ماه به شهادت رسید. پیکر این شهید والامقام پس از تشییع، در گلزار شهدای روستای زینب آباد شهرستان رامیان به خاک سپرده می‌شود.

شهرستان آزادشهر به خصوص مردم شهر نوده خاندوز عصر دیروز به گرمی از شهید والامقام امنیت شهید حسین مشفق خاکپوری استقبال کردند.

همچنین مراسم وداع با این شهید گرانقدر شب گذشته پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر برگزار شد.

در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر در سیستان و بلوچستان که توسط عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه صورت گرفت و منجر به شهادت چند نفر از شهروندان بلوچ اهل سنت و نیز تعدادی از حافظان امنیت استان شد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان، روز پنجشنبه ۱۲ مهر ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.

در این راستا سلسله اقدامات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی عملیاتی صورت گرفته، موجب شد تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان (عج) قرار گرفته و شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.

سلسله عملیات صورت گرفته منجر به درگیری چند ساعته حافظان امنیت با تروریست‌ها شد و در نتیجه سه نفر از آنان به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.

در پی این عملیات مقتدرانه تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071511447
  • خبرنگار :