همایش علمی تازه‌ها و چالش‌ها در بیماری‌های کبد و گوارش

همایش‌های علمی تازه‌ها و چالش‌ها در بیماری‌های کبد و گوارش، نوزدهم و بیستم مهر در کیش برگزار می‌شود.

امید براتی -رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش-، امروز یکشنبه ۱۵ مهرماه، گفت: این همایش دو روزه با هدف ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه و گفتگوی بیش از صد نفر از پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره آخرین دستاوردها و تازه‌های بیماری‌های کبد و دستگاه گوارش نوزدهم و بیستم از ساعت هشت تا شانزده در کیش برگزار می‌شود.

براتی خاطر نشان کرد: در روز اول همایش که با عنوان تازه‌ها و چالش‌ها در بیماری‌های کبدی برگزار می‌شود، اساتید درخصوص بیماری‌های رفلاکس معده، کبد چرب، بیماری‌های عفونی، هپاتیت B و C و افرادی که دچار ضعف سیستم ایمنی هستند، گفت‌وگو می‌کنند.

رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش افزود: در روز دوم همایش که با عنوان تازه‌ها و چالش‌ها در بیماری‌های گوارش برگزار می‌شود، در خصوص لزوم و اهمیت غربالگری سرطان روده و جنبه وراثتی آن، سرطان معده و موارد درمان با استفاده از روش‌های آندوسونوگرافی، گفت‌وگو می‌شود.

وی افزود: در این رویداد علمی در خصوص روش درمانی جدید نشست‌های علمی برگزار می‌شود.

براتی با اشاره به ارائه امتیاز بازآموزی به پزشکان، گفت: هشت امتیاز بازآموزی به پزشکان شرکت کننده ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح غربالگری سرطان سینه برای زنان بیش از چهل سال از دو ماه گذشته در کیش، از برگزاری طرح غربالگری سرطان دستگاه گوارش در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071511440
  • خبرنگار : 50567