امام جمعه بابل:

شهید سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی را به ذلت نشاند

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه سیدحسن نصرالله حجت بر اسلام و مسلمین و حزب الله حجت مقاومت براستکبار است، گفت: دبیرکل حزب الله چنان سازمانی عظیم و باعظمتی فراهم کرد که دشمن صهیونیستی را به ذلت کشاند.

حجت الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را مبارک‌ترین امر برای این شهید مجاهد دانست و اظهار کرد: سید حسن نصرالله توانست در طول سه دهه سازمان حزب الله لبنان را به اقتدار برساند و با شکستن کمر دشمنان، لرزه بر اندام صهیونیسم اندازد.

وی افزود: حزب الله یاور مبارزه با داعش در سوریه، لبنان و عراق بود و امروز نیز با شهادت این مبارز هرگز مکتب و راه او از بین نمی‌رود.

امام جمعه بابل یادآور شد: روزی اسراییل و آمریکایی‌ها هر کاری می‌خواستند انجام می‌دادند. رژیم صهیونیستی تا بیروت را تصرف کرده بود اما امروز در دست امت اسلامی و مقاومت است و هر گونه بخواهند ذلت را بر آنها تحمیل می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه عملیات وعده صادق۲ کاری درخشان، قانونی و مشروع بوده و کمترین مجازات علیه جنایات حیرت آور رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: پاسخ موشکی وعده صادق ۲ قلب ملت را شاد کرد و تجمع مردم بابل در میدان ولایت اوج شادی این حرکت انقلابی بود.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: انتظار ملت ما این بود که پاسخ متجاوزین زودتر انجام می‌شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071511380
  • خبرنگار : 50490