کودکان بجنورد مروج اهدای کتاب خوب برای بچه‌های خوب شدند

مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان خراسان شمالی گفت: همزمان با نخستین روز از هفته ملی کودک، اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مرکز استان، با حضور در سطح شهر از خانواده‌ها خواستند تا کودکان را به آغوش کتاب بسپارند.

 نرگس برهمند اظهار کرد: در نخستین روز از هفته ملی کودک، اعضای فعال مراکز فرهنگی و هنری بجنورد، هم‌قدم با مأموران نیروی انتظامی، با حضور بین مردم شهر و اهدای کتاب به پدران و مادران بجنوردی، مروج اهدای کتاب خوب برای بچه‌های خوب این سرزمین شدند.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان در میان مردم از «کوتی کوتی»،«لک لک‌ها بر بام»، «خواب خوب»، «زرد مشکی»، «آتش باش تا برافروزی»، «ما چند نفریم» و «قلب‌های نارنجی» گفتند و خواستار تحقق شعار «برای کودکان، برای آینده» شدند. آن‌ها همراه با «بادهای پاییزی»، وقتی «ترانه‌های بابایی» را زیرلب زمزمه می‌کردند، روایتگر قصه‌ای شدند از «چوپان کوچک» در کنار «رودخانه سفید».

وی افزود: اعضای مراکز فرهنگی و هنری بجنورد همچنین در نخستین روز از هفته‌ای که به نام «برای خانواده کودکان، برای آینده ای امن‌تر و آرام‌تر» نامگذاری شده است، با اهدای شاخه‌های گل و بسته‌های فرهنگی، بار دیگر به خانواده‌ها یادآور شدند که آینده امن و آرام، دل در گرو خانواده‌ای ایمن دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این مرکز، به گفته برهمند، هفته ملی‌ کودک همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا بیستم مهرماه با اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد از سوی مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403071511354
  • خبرنگار : 50444