فرماندار رزن خبر داد

تخصیص ۵۰ میلیارد اعتبار برای پروژه‌های ورزشی رزن

فرماندار شهرستان رزن از تخصیص اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر غفاری آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امسال با توجه به نیازهای ورزشی جوانان و شهروندان، هشت پروژه مهم ورزشی با اعتباری افزون بر ۱۷  میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رزن تعریف شده که این پروژه‌ها در دست اجرا هستند.

وی افزود: تعمیر و تجهیز ساختمان اداری ورزش و جوانان، احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای تخت، قینرجه و سلطان آباد، احداث استخر سرپوشیده در شهر دمق و تکمیل رختکن و سکوهای ورزشگاه رزن از جمله هشت پروژه‌ ورزشی در دست اجرای این شهرستان به شمار می‌رود.

غفاری‌آثار همچنین خاطرنشان کرد: برای سالن ورزشی روستای چورمق نیز دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که سپاه ناحیه رزن مسئولیت تکمیل آن را بر عهده خواهد داشت.

وی با اشاره به اعتبار ۱۵میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه استخر بانوان و اعتبار هشت میلیارد تومانی برای پروژه زورخانه رزن، گفت: خودیاری شهرداری دمق برای احداث زمین چمن مصنوعی چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و دهیاری‌ها نیز برای پنج زمین چمن کوچک دو  میلیارد تومان هزینه کرده‌اند که درمجموع اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش در شهرستان رزن دیده شده است.

فرماندار رزن تأکید کرد: این اقدامات نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ارتقاء سطح فعالیت‌های ورزشی در شهرستان رزن است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071511324
  • خبرنگار : 50037