طباطبایی: تصمیمات لازم درباره ‌دو مربی خاطی کاراته امروز گرفته خواهد شد

رئیس فدراسیون کاراته گفت: نوع و دلایل کار دو مربی خاطی کاراته امروز در جلسه‌ای بررسی و تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سیدحسن طباطبایی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت اظهار کرد: شهدای مقاومت جزو پرچمداران مبارزه با صهیونیست بودند و به شهادت رسیدند. امروز در این مراسم که به مناسبت شهدای مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان برگزار شد حضور یافته و با مردم فلسطین، شهدای مدافع حرم و شهدای مقاومت اعلام همدلی کردیم تا روزی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

او درباره حواشی ایجادشده در کاراته بانوان هم گفت: حواشی زیادی نبوده بلکه اختلاف نظری وجود داشته است؛ به طوری که روز چهارشنبه گفتند داخل اردو بوده در حالی که اصلا داخل اردو نبود. بعد از اینکه چنین اتفاقی رخ داد نایب‌رئیس بانوان اعلام کرد فعلا این دو مربی در اردو نباشند تا تصمیم‌گیری لازم صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون کاراته گفت: امروز بعد از این مراسم جلسه‌ای خواهیم داشت تا ببینیم موضوع چه چیزی بوده است و تصمیم‌گیری خواهد شد.

طباطبایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در ارتباط با موضوعی که در کاراته بانوان رخ داده برخورد انضباطی انجام خواهد شد یا خیر، افزود: ابتدا باید نوع کار و دلایل آن را بررسی کنیم و سپس تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403071411182
  • خبرنگار : 90047