استاندار هرمزگان:

روند اجرای پروژه ترانشه حاجی آباد مطلوب است 

استاندار هرمزگان- پروژه ترانشه حاجی آباد را جزو مطالبات مردم و پروژه‌های مهم استان دانست و از روند پیشرفت آن ابراز رضایت کرد.

 مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر شنبه ۱۴ مهر، در بازدید از پروژه ترانشه حاجی آباد اظهارکرد: محور بندرعباس به حاجی آباد و سیرجان جز مهمترین محورهای مواصلاتی کشور به شمار می‌آید که چندین مسئله اساسی دارد.

وی افزود: بهسازی، پوشش و اصلاح مسیر، تونل تنگه‌زاغ و حوادث ناشی از آن و ترانشه حاجی آباد سه موضوع اصلی این محور است که بهسازی جاده مرتبا به صورت جاری در حال انجام است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در موضوع تونل تنگه زاغ نیر تقریبا از بعد حادثه تصادف و حریق، ۱۵۰ میلیارد تومان مجموع هزینه‌هایی بوده که انجام شده که بخشی از کار به پایان رسیده و بخش دیگر آن نیز در حال انجام است که ظرف دو ماه آینده به پایان خواهد رسید.

دوستی تصریح کرد: ترانشه حاجی‌آباد یکی از پروژه‌های مهم استان و جزو مطالبات مردمی بود که خوشبختانه با روند رو به جلویی ساماندهی آن آغاز شده است و وضعیت آن مطلوب ارزیابی می‌شود که امیدواریم ظرف چند ماه آینده تا دهه مبارک فجر این پروژه را به پایان برسانیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان‌کرد: محور حاجی‌آباد- سیرجان دارای اهمیت ملی است و تلاش ما بر این است که هر چه زودتر پروژه‌های این محور به نتیجه برسند.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071411170
  • خبرنگار : 50673