دیدار دبیران کل و مسئولان گروه‌های مقاومت فلسطینی با عراقچی

در سفر «سید عباس عراقچی به سوریه»، دبیران کل و مسئولان گروه‌های مقاومت فلسطینی با وی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، «سید عباس عراقچی» صبح شنبه وارد دمشق شد.

دیدار با وزیر خارجه، نخست وزیر و رئیس‌جمهور سوریه از جمله برنامه‌های عراقچی در این سفر بود.
 

دبیران کل و مسئولان گروه‌های مقاومت فلسطینی بعد از ظهر امروز با عراقچی دیدار کردند.

تجلیل مسئولان گروه‌های فلسطینی از عملیات دفاعی و مشروع ایران علیه رژیم صهیونیستی

دبیران کل و مسوولان گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با عراقچی که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله به رهبری، دولت و ملت ایران و تجلیل از نقش بی‌بدیل حزب‌الله و دبیرکل شهید آن در حمایت از فلسطین و قدس، از حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مشروع ملت‌های منطقه علیه اشغالگری صهیونیستی تقدیر کردند.

آن‌ها همچنین با اشاره به سالگرد عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و آغاز تهاجم وحشیانه رژیم تروریستی صهیونیستی علیه غزه و جنایات نسل‌کشی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان، بر عزم جدی گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین برای تداوم‌ ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

رهبران گروه‌های مقاومت همچنین از عملیات دفاعی و مشروع جمهوری اسلامی ایران علیه تجاوزگری و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تجلیل کردند.

 دبیران کل و مسئولان گروه‌های مقاومت فلسطینی در دیدار با عراقچی

اطمینان داریم خون شهید نصرالله درخت مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد

وزیر امور خارجه نیز طی سخنانی، متقابلا شهادت دبیرکل حزب‌الله و سایر فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت و یادآور شد این ضایعه قطعا بر ثبات و قوت و قدرت مقاومت و حزب‌الله خواهد افزود.

عراقچی تاکید کرد: اطمینان داریم خون شهید نصرالله به عنوان شهید قدس و فلسطین ‌و خون سایر شهدای مقاومت در فلسطین و لبنان، درخت مقاومت را قوی‌تر خواهد کرد و به پیروزی نهایی علیه دشمن صهیونیستی منجر خواهد شد.

وزیر امور خارجه با اشاره به پیام روشن سفر خود به لبنان و سوریه و سخنان مقتدرانه مقام معظم رهبری در خطبه‌های جمعه نصر، بر تداوم سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان فلسطین و قدس و پشتیبانی همه‌ جانبه از مقاومت در منطقه علیه رژیم اشغالگری صهیونیستی در دولت چهاردهم ‌تاکید کرد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071411131
  • خبرنگار :