«سیر تطور مفهوم کودک و کودکی در ایران» بررسی می‌شود

مدیریت پایش و ارزیابی سیاست‌های آموزش هنر معاونت پژوهشی هنری فرهنگستان هنر، «سیر تطور مفهوم کودک و کودکی در ایران» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی فرهنگستان هنر، اولین پیش نشست همایش ملی «حقوق کودک و نوجوان در آثار هنری و ادبی» به بررسی «سیر تطور مفهوم کودک و کودکی در ایران» اختصاص دارد که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در ابتدای این نشست مجید شاه‌حسینی، رئیس فرهنگستان هنر، به سخنرانی می‌پردازد. «دوران کودکی یا دوران‌های کودکی و نسبت آن با ادبیات کودک» عنوان مقاله‌ای است که سعید حسام پور، استاد تمام دانشگاه شیراز ارائه خواهد کرد. در ادامه حمیدرضا شاه‌آبادی، نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات کودک و نوجوان، به مقاله خود با عنوان «مشروطیت: عدم و امکان مفهوم کودکی در ایران» می‌پردازد.

این نشست سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار گلستان هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست تخصصی به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، مراجعه یا از طریق نشانی پیوند مجازی https://b۲n.ir/m۶۷۲۳۳ به نشست متصل شوند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403071410976
  • خبرنگار : 71614

برچسب‌ها