عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد:

رژیم صهیونیستی از روی صفحه روزگار محو خواهد شد

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه خاورمیانه و عملیات وعده صادق ۲ گفت: کشورهای استکباری و رژیم صهیونیستی باید متوجه شوند که دوران بزن در رو گذشته است و جمهوری اسلامی اگر بخواهد اتفاقی رقم خواهد زد که در تصور هیچکس نخواهد بود.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز شنبه، ۱۴ مهرماه  در  صد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، ضمن تبریک روز عشایر و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یاد تمامی شهدا به خصوص شهدای اخیر را گرامی می‌داریم، اتفاق ناگواری در لبنان پیش آمد و شهدایی را تقدیم اسلام کردیم. بعد از این اتفاق می‌بایست وعده صادق دوم عملیاتی می‌شد.

حاجی‌بگلو گفت: در منطقه خاورمیانه در یک سال اخیر رژیم کودک‌کش جز اینکه کودک‌ و جوان‌کشی کند، به هر مدلی افراد را به خاک و خون کشید. منطقه خاورمیانه منطقه حساسی است و آمریکا و رژیم منحوس در خاورمیانه پایگاه مستقر کردند و به جمهوری اسلامی می‌گفتند نباید از کشورهای مختلف منطقه حمایت کند.

وی افزود: این رژیم و آمریکا که دم از حقوق بشر و عدالت می‌زدند مبنی بر اینکه باید برای صلح و سازش، در کنار هم باشیم، همه اینان از رژیم و آمریکا چیزی جز دروغ نبود. الان هژمونی آمریکا و اسرائیل نابود شده و با حضور جمهوری اسلامی ایران و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، همه اینان را نابود خواهد کرد. این رژیم و آمریکا با رسانه و ثروت فراوان که داشتند افکار عمومی را به گونه دیگر تغییر داده بودند و برخی فکر می‌کردند روش اینان درست است، اما به همگان ثابت شد که این رژیم خلاف حقوق بشر عمل می‌کرد. علی‌رغم هزینه‌های هنگفت، امروز افکار عمومی تغییر کرده و در دنیا متوجه این منظور شده که این رژیم جعلی خلاف حقوق بشر و انسانیت عمل کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به وعده صادق ۲ گفت: پاسخ این رژیم را جمهوری اسلامی اینگونه داد، در مطلبی که رهبری فرمودند وعده صادق دیگر در راه است، عملیاتی شد و اگر نیاز باشد وعده‌های دیگر عملیاتی خواهد شد. گذشت آن روزها که کشورها ظلم کرده و عملیات مطلوب خود را انجام می‌دادند.

حاجی‌بگلو ادامه داد: جمهوری اسلامی و نیروی مسلح کاری را انجام دادند، سپاه با موشکباران خود نشان داد اگر ما بخواهیم بزنیم، به راحتی مقر شما را نابود می‌کنیم. اما نگاه اسلام به دنبال اینکه خونی از دماغ کسی بریزد، نبود.

وی با اشاره به نماز جمعه  اخیر تهران افزود: وقتی اعلام می‌شود رهبری برای نماز جمعه حضور دارند، نماز جمعه این هفته از تمامی نماز جمعه‌ها پرجمعیت‌تر می‌شود و در این نماز مطالب مهمی گفته شد. نظام جمهوری اسلامی ایران اینگونه است. برخی کشورهای خبیث و نادان که همراه این رژیم هستند باید زودتر از خواب غفلت بیدار و راه خود را پیدا کنند تا متوجه شوند چه راهی را طی می‌کنند. سکوت حدی دارد، لذا امیدوارم همه رزمندگان اسلام و عزیزانی که عشق به نظام و انقلاب دارند که از روزهای اول در کنار بچه‌های سپاه پاسداران حضور داشتند، در آینده همراه بمانند. همه ما سرباز این نظام و انقلاب هستیم و روزی خواهد رسید که این رژیم جعلی از روی صفحه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071410975
  • خبرنگار : 50663