شهادت ۳ لبنانی در حمله به «نبطیه» و موج تازه حملات به ضاحیه جنوبی بیروت

منابع رسانه‌ای از شهادت سه لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در استان «نبطیه» واقع در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه خبری المیادین در این باره گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در منطقه «زوطر شرقی» در استان نبطیه بمباران کرد.

این شبکه گزارش داد که حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به زوطر شرقی سه شهید برجای گذاشت.

خبرگزاری لبنان نیز از سومین موج حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی امروز -شنبه- خبر داد. در میان پروازهای شدید هواپیماهای نظامی و شناسایی در حریم هوایی، جنگنده‌های اسرائیلی ۲ حمله پیاپی به ضاحیه جنوبی یروت انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، حمله به مجدل سلم منجر به تلفاتی از جمله یک شهید و یک زخمی شد.

خبرگزاری ملی لبنان همچنین گزارش داد: ۲۸۲ شهید، ۷۷۷ مجروح و ۷۰۴ حمله از آغاز تجاوز به بعلبک-الهرمل و البقاع مرکزی ثبت شده اشت.

خبرنگار العربی الجدید گزارش داد که با توجه به ادامه بمباران توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی، خدمات ارتباطی در تعدادی از مناطق جنوبی، در بحبوحه تلاش برای تعمیر خرابی‌ها قطع شد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه (ششم مهر) نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403071410912
  • خبرنگار : 71610