تجلیل از ۴۰ نفر از سالمندان بندرعباسی در بزرگداشت روز سالمند

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس از تجلیل ۴۰ نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد به مناسبت هفته بزرگداشت سالمندان خبر داد.

محمود جاودان امروز شنبه ۱۴ مهرماه ، به برنامه‌های این نهاد درخصوص کمک به سالمندان به منظور رفع نیازهای ضروروی آنان از جمله کمک هزینه‌های نگهداری، درمان و تعمیر مسکن و... اشاره و اظهار کرد: کمیته امداد به مناسبت گرامیداشت خانواده‌های سالمند تحت حمایت، در هفته‌ی بزرگداشت سالمندان، اقدام به برگزاری همایش پیاده روی در ساحل زیبای بندرعباس، برای ۴۰ نفر از سالمندان تحت حمایت این نهاد کرد که در این برنامه مفرح با هماهنگی‌های انجام شده و توسط کارشناسان مربوطه، تست سلامت از جمله فشار خون، تست قند و ... نیز در مرکز بهداشت بندرعباس به صورت رایگان برای این عزیزان انجام شد.

جاودان افزود: در پایان این همایش پیاده‌روی که باعث تقویت روحیه و شادابی سالمندان عزیز شد، به پاس زحمات ایشان برای خانواده‌هایشان در طول سال‌های زندگی، از این سالمندان عزیز با تقدیم هدایای نفیسی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری این همایش، به مناسبت هفته بزرگداشت سالمندان، برنامه دیدار و دلجویی از چند خانواده سالمند تحت حمایت دیگر نیز با حضور معاون توانمندسازی و مددکار خانواده انجام و به آنان بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۷ میلیون تومان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی شامل: برنج، مرغ، روغن، انواع حبوبات، ماکارونی و سویا به همراه پودر لباسشویی بوده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403071410867
  • خبرنگار : 50988