با اشاره به حملات اخیر به یمن

محسن رضایی: انگلیس و آمریکا، آتش جنگ را شعله‌ور می‌کنند

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی گفت: اقدامات احمقانه آمریکا و انگلیس باعث شعله‌ور شدن جنگ در غرب آسیا می‌شود که جهان اسلام این گستاخی‌ها را تحمل نخواهد کرد و به جبهه مقاومت خواهد پیوست.

‏به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حملات انگلیس و آمریکا به ‎یمن به نیابت از ارتش رژیم صهیونیستی، جنگ تحمیلی این رژیم در منطقه را گسترش می‌دهد. این اقدامات احمقانه باعث شعله‌ور شدن جنگ در غرب آسیا می‌شود. جهان اسلام این گستاخی‌ها را تحمل نمی‌کند و به جبهه مقاومت خواهد پیوست.»

«علی القحوم» عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن هم امروز - شنبه - به اسپوتنیک گفته است: پافشاری آمریکا و انگلیس بر ادامه تجاوزاتشان به یمن با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد.

فرودگاه الحدیده، منطقه «الصیانه» استان صنعا و مناطقی در جنوب استان «ذمار» در دور تازه حملات آمریکا و انگلیس به یمن، هدف قرار گرفته‌اند.

این حملات با هدف رفع محاصره دریایی صهیونیست‌ها انجام می‌شود و واکنش به عملیات‌ ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم اسرائیل در دریای سرخ، عرب و مدیترانه است که از ماه نوامبر، ده‌ها حمله موشکی و پهپادی به کشتی‌های تجاری مرتبط با این رژیم را با هدف حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه، انجام داده است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1403071410838
  • خبرنگار : 71533