اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در شبکه فاضلاب بوشهر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای بوشهر از اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در شبکه فاضلاب بوشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در توضیح این خبر اظهار داشت: در راستای بهبود عملکرد و افزایش راندمان ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب شهر بوشهر، ۴ دستگاه تابلو برق جدید تهیه و نصب شده است.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال اجرا شده و نقش مهمی در افزایش بهره‌وری این ایستگاه‌ها خواهد داشت.

وی با اشاره به شرایط خاص ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و تأثیر فرسودگی سریع تجهیزات بر عملکرد این سیستم‌ها، افزود: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تأسیسات، اورهال و بهسازی این تجهیزات امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است زیرا این اقدامات نه تنها عمر مفید تجهیزات را افزایش می‌دهد، بلکه از بروز اختلالات در سیستم فاضلاب شهری جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرای این شرکت اشاره و گفت: پروژه‌های احداث شبکه فاضلاب در بنادر گناوه و دیلم در حال حاضر در مراحل پایانی خود قرار دارند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

عالی همچنین به پروژه فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: این پروژه که از سال گذشته آغاز شده، با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است و انتظار می‌رود در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.


وی افزود: این پروژه‌ها علاوه بر کاهش آلودگی‌های محیطی، گامی مهم برای ارتقای سطح بهداشت عمومی بهداشتی است از این رو انتظار می‌رود تمامی اعتبارات موردنیاز آن تامین شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403071410828
  • خبرنگار : 50963