«دادگاه وجدان» در سالروز عملیات طوفان الاقصی برپا می‌شود

شبکه رادیویی صبا در سالروز عملیات طوفان الاقصی، مستند «دادگاه وجدان» را پخش می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبکه رادیویی روز یکشنبه، ۱۵ مهر سالروز عملیات طوفان الاقصی را در بخش های مختلف برنامه‌های زنده «صبح صبا، عصر صبا و صباهنگ» گرامی می دارد و به همین منظور «مستند دادگاه وجدان» را پخش می کند.

این مستند با موضوع نقش عملیات طوفان الاقصی در برملا شدن اقدامات ضد بشری تمدن‌های غربی علیرغم شعارهای حقوق بشری را بازگو می‌کند.

هدیه درویش، تهیه‌کننده این برنامه بیان کرد: در این مستند قصد داریم در یک نگاه به فاصله معنادار حقوق بشر از شعار تا عمل، درباره مسئله فلسطین و عملیات نظامی طوفان الاقصی بپردازیم.

وی افزود: گستردگی عملیات طوفان الاقصی، چندین دهه تلاش‌های فریبنده تمدن غربی برای نشان دادن چهره‌ای معصوم و انسان‌دوستانه از خود را نقش بر آب کرد و نشان داد شعار حقوق بشر، مضحک ترین شعار زبان رهبران و دولتمردان آمریکایی است. در این برنامه مستند به دنبال این هستیم که چگونه بمباران و قتل عام غیر نظامیان و تخریب تمامی خانه‌های فلسطینی ها به منظور آواره کردن و وادار کردن آنها به خروج از نوار غزه در پی حملات وحشیانه اسرائیل به غزه افکار عمومی جهان به نفع حماس در کل کشورها مخصوصا در آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای دیگر غربی تغییر داد و مقبولیت جهانی رژیم‌صهیونیستی را زیر سوال برد.

برنامه مستند «دادگاه وجدان» یکشنبه ۱۵ مهر ساعت ۱۴ به تهیه کنندگی هدیه درویش از رادیو صبا پخش می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403071410771
  • خبرنگار : 71442