استاراپ‌ها و دانش‌بنیان ها برای حل ناترازی برق ایده‌پردازی می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: رویداد رقابتی مسئله محور چالش با هدف جذب ایده برای کاهش ناترازی بین تولید و مصرف برق  در قالب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان با موضوع مدیریت بار به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام و با همکاری بنیاد ملی نخبگان استان در حال برگزاری است.

ولی‌الله ناصری در این خصوص اظهار کرد: مجوز این رویداد با هدف بهره‌مندی از ایده‌های جامعه نخبگانی و دانشگاهی کشور و از سویی مدیران و کارشناسان صنعت برق ایران در قالب طرح شهید بابایی این بنیاد توسط شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اخذ شد.

وی افزود: بر اساس گفته رئیس علمی این رویداد تا کنون ۱۰۰ ایده به دبیرخانه رویداد واصل شده در داوری ابتدایی ۳۱ ایده مورد پذیرش قرار گرفت.

حسین بلوچی دبیر اجرایی رویداد چالش نیز با اشاره به اینکه داوری و هیات علمی این رویداد را جمعی از اساتید دانشگاه‌های بزرگ ایران و دانشگاه مادر ایلام و نیز تعدادی از مدیران ارشد توانیر بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: در حاشیه این رویداد کارگاه‌های علمی متعددی توسط اساتید خبره در زمینه‌های نرم افزار دیگسالینت و کارگاه‌های کارگاه دیماند ریسپانس، شبکه هوشمند، داده رانه انرژی، روش تحقیق و گزارش نویسی، بارهای پاسخگو، سلسله کارگاه‌های کسب و کار و تیم‌سازی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ایلام، وی بیان کرد: هفته اول آذرماه امسال اختتامیه این رویداد برگزار می‌شود.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071410642
  • خبرنگار : 50469