رئیس شورای شهر صدرا:

‌مخالف الحاقات بیشتر به شهر صدرا هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا اعلام کرد که در دیدارشان با وزیر راه و شهرسازی هم وزیر و هم نمایندگان مردم صدرا مخالف الحاقات بیشتر به شهر صدرا هستند.

روح‌الله شجاعیان امروز، ۱۴ مهرماه در دیدار با سرپرست شرکت عمران صدرا گفت: از نظر ما شرکت عمران صدرا اکنون به دوران ثبات رسیده است و این ثبات می‌تواند راهگشای هم مردم و سیاست‌های کلان شرکت عمران باشد.

وی تصریح کرد: با گفت‌وگویی  که با وزیر راه و شهرسازی انجام شد، مشاهده کردیم هم ایشان هم ما به عنوان نمایندگان مردم مخالف الحاقات بیشتر به صدرا هستیم.

شجاعیان افزود: حداقل در ۱۵ سال آینده اجازه دهیم ذخایر شهر برای نسل بعد باقی بماند و با توجه به اینکه بستر خدمات‌رسانی در صدرا دچار یک نقصان عظیم است، باید چرخه خدمت‌رسانی تکمیل شود.

‌رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: در حوزه زیرساخت انتظار داریم تعامل بیشتری میان شورا و شهرداری و شرکت عمران شکل گیرد تا بتوانیم برنامه‌‎ریزی مدونی برای شهر صدرا داشته باشیم.

‌وی با بیان اینکه مدیران ارشد استان فارس نیز نظرشان این است که اولویت‌ها مشترکا میان مدیریت شهری صدرا و شرکت عمران مشخص شود، گفت: طی جلسه ای که با مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید داشتیم، بیان شد شرکت عمران و مدیریت شهری صدرا با هم‌اندیشی اولویت‌ها را تعیین و برای وزیر راه و شهرسازی ارسال کنند.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر صدرا نیز در این دیدار با اشاره به اجرا نشدن برخی پروژه‌ها از جمله احداث میدان میوه و تره بار صدرا گفت: ما در خصوص میدان میوه و تره‌بار به مردم قول داده بودیم، حتی در صورت‌جلسه زمان تعیین کردیم، اما عملیاتی نشد. امیدواریم اولویت‌هایی که مردم در شهر نیاز دارند مثل میدان میوه و تره بار، آرامستان، واگذار ارتفاعات به سرانجام برسد.

‌هاشم عزیزی همچنین خواستار پیگیری قول مساعد وزیر راه و شهرسازی در خصوص کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی به شهر صدرا شد.

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی صدرا نیز در این نشست گفت: انتظار است که تعامل بیشتری میان شرکت عمران و شهرداری باشد.

‌خداکرم فیروزمند به موضوع ساخت مدارس پرداخت و گفت: در مدارس دو نوبته صدرا که در هر شیفت تقریبا ۵۰۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کند، زمان تعویض شیفت که فرا می‌رسد یک هزار دانش‌آموز در یک نقطه جمع می‌شود که این جمعیت هر روز در مقابل مدارس چالش‌های متعددی را دارد.

‌وی ابراز امیدواری کرد: زمین‌های با کاربری آموزشی سریعتر شناسایی شده و برای احداث مدارس مورد با آموزش و پرورش تعامل شود.

‌حمید صادقی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر صدرا نیز با اشاره به کند بودن روند احداث مصلی این شهر خواستار ارائه یک برنامه زمان‌بندی برای پروژه مصلی شد تا زودتر به نتیجه برسد.

‌مرتضی زارع، رئیس کمیسیون حمل و نقل و معماری شورای اسلامی صدرا نیز با اشاره به اینکه دستگاه‌های اصلی متولی شهر صدرا، شرکت عمران و شهرداری است، تأکید کرد: نکته مهم وحدت و تعامل این دو دستگاه است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071410562
  • خبرنگار : 50649