آغاز دومین جشنواره فرهنگی ورزشی«تجربه، امید، نشاط‌» در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از شروع رقابت‌های دومین دوره جشنواره فرهنگی‌ ورزشی‌«تجربه، امید، نشاط‌» ویژه شهروندان ارشد این شهر خبر داد.

محمدعلی فرجی پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره دوم در نخستین روز خود، با حضور آقایان ورزشکار ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی شهر کاشان در چمن مصنوعی بوستان جوان و بوستان آیت‌الله مدنی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره‌ فرهنگی ‌ورزشی‌ تجربه، امید، نشاط‌ با شعار «حال خوب زندگی» با حضور سالمندان آقا و خانم بالای ‌۶۰ سال در قالب‌ رقابت‌های‌ تفریحی، آبی‌ و پیاده‌روی به صورت انفرادی و تیمی در سطح محلات‌ کاشان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، تصریح کرد: بنا به گزارش‌های رسمی، بیش از ۱۳ درصد جمعیت شهرستان کاشان بالای ۶۰ سال سن دارند که از اهداف برگزاری این جشنواره، گسترش تحرک و پویایی، ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین قشر میانسال و سالمندان، است.

فرجی پور گفت: شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی در بازی‌های دایره و سنگ، لیوان و بادکنک، دست به عصا و به صورت تیمی در بازی چاپار با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر برای شرکت در مرحله نهایی مشخص شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها تا ۲۶ مهرماه در میادین و بوستان‌های سطح شهر، ایستگاه‌های ورزشی و آسایشگاه‌های سالمندان اجرا می‌شود و از برگزیدگان نیز تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دومین دوره جشنواره فرهنگی ‌ورزشی‌ «تجربه، امید، نشاط‌» با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره بهزیستی، مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، هیئت ورزش‌های همگانی، ناحیه مقاومت بسیج، اداره ورزش و جوانان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071410561
  • خبرنگار : 50260