کشف ۹۷ درصدی جرایم سایبری توسط پلیس استان سمنان

فرماندهی انتظامی استان سمنان با تمجید از عملکرد درخشان پلیس فتای استان از کشف ۹۷ درصدی پرونده های سایبری در این استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۱۴ مهر همزمان با هفته فراجا ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: عمده پروندههای استان در این بخش کشف و منتج به نتیجه و کشف شده است.

وی با بیان اینکه پلیس استان در بخشهای مختلف عملکرد موفقی داشته ادامه داد: حضور مقتدرانه پلیس استان از سبب کاهش ۱۵ درصدی سرقت در استان از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تا هفته فراجا در سال جاری شده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان ادامه داد: همچنین حضور فراگیر همکاران در یک سال اخیر منجر به افزایش چهار درصدی کشفیات در پروندههای مرتبط با سرقت شده است.

وی برقراری نظم و امنیت را از مهمترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و افزود: استان سمنان در نتیجه تلاش همکاران، یکی از امنترین استانها در سطح کشور است.

سردار موقوفه ئی با تقدیر از همراهی دستگاه ها و مسوولان مختلف استان و از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان استان تصریح کرد: تولید امنیت در نتیجه همکاری و همیاری پلیس، دستگاه های دولتی و مردم به دست می آید. خوشبختانه در نتیجه تعاملات خوب بین فراجا و مسوولان استان، موفق شدیم امنیتی بسیار خوبی را در سطح استان سمنان ساری و جاری کنیم.

وی تاکید کرد: بدون تردید امنیت بالای استان ماحصل همراهی و همکاری مردم و تمامی دستگاههای دولتی و امنیتی با پلیس است.

سردار موقوفه ئی شعار هفته انتظامی در سال ۱۴۰۳ را پلیس هوشمند و مردم قانون مدار برشمرد و گفت: پلیس استان سمنان از دستگاه های پیشرو در حوزه هوشمند سازی است و خوشبختانه نیروی انتظامی استان به مدد همین رویکرد در حوزه های مختلف از اشراف اطلاعاتی برخوردار است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071410513
  • خبرنگار :