نیویورک تایمز: سرویس مخفی آمریکا برای حفظ کارمندانش با چالش روبروست

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده که سرویس مخفی ایالات متحده با از دست دادن تقریبا یک پنجم از ماموران کهنه کار خود سال ۲۰۲۴ را آغاز کرده درحالی مابقی نیروها بیش از حد کار می‌کنند، دستمزد کمتری دریافت می‌کنند، آموزش کافی ندیده‌اند و همچنین فاقد دسترسی به فناوری‌های پیشرفته هستند.

به گزارش ایسنا، «کیمبرلی چیتل» مدیر سرویس مخفی آمریکا در ژوئیه ۲۰۲۴ و پس از ترور نافرجام دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری در یک کارزار انتخاباتی در پنسیلوانیا استعفا کرد.

نیویورک تامیز در یادداشتی نوشت: «سرویس مخفی آمریکا اصلا آماده نبود.»

این روزنامه همچنین نوشت، اقدام به ترور ترامپ «مشکلات عمیقی را در سرویس مخفی آشکار کرد»، از کمبود فناوری گرفته تا «شکست در فرماندهی» و ارتباطات به عنوان مثال، تیراندازی که قصد ترور ترامپ را داشت محل برگزاری کارزار را با یک پهپاد ردیابی کرد، در حالی که نیروهای محافظت پهپاد نداشتند و بیسیم‌های آنها به درستی کار نمی‌کرد.

نیویورک تایمز به نقل از کارمندان فعلی و سابق سرویس مخفی آمریکا همچنین گزارش داد که بزرگترین مشکل، «کوچ بهترین افراد آموزش دیده» بوده است. حداقل ۱۴۰۰ نفر از ۷۸۰۰ کارمند سرویس مخفی در سال‌های مالی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ ترک کردند که بزرگترین ضرر در دو دهه اخیر محسوب می‌شود.

در حالی که این سرویس تا تابستان امسال نیروی کار خود را به ۸۱۰۰ نفر افزایش داده که بالاترین سطح تاکنون است، این تعداد هنوز از تعداد مورد نیازش کم است. نگرانی‌هایی در مورد تناسب استخدام شدگان جدید و مشکلات مربوط به نحوه آموزش و مکان آنها وجود داشت.

بنا به گزارش این روزنامه، مرکز آموزشی اصلی سرویس مخفی آمریکا آنقدر «فرسوده» است که اغلب در باران‌های شدید دچار آب گرفتگی می‌شود. سرویس مخفی آمریکا به استفاده از مدلی از کاخ سفید ساخته شده در آتلانتا توسط یک فیلمساز متوسل شده، زیرا کنگره بودجه ای برای ساخت محلی مناسب برای تمرین اختصاص نمی‌دهد.

دلیل اصلی که اکثر نیروهای با سابقه و کهنه کار برای ترک سرویس مخفی آمریکا نقل می‌کنند، «کاهش مقدار اضافه کاری» است که گاهی اوقات بدون دستمزد است.

در یک نظرسنجی که توسط انجمن پلیس فدرال انجام شد، ۶۸ نفر از ۱۵۳ مامور شرکت کننده، گفتند که در سال گذشته اضافه کاری آنها «به حداکثر رسانده شده» و ۳۰۰۰۰ دلار حقوق را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1403071410432
  • خبرنگار : 71129