فرمانده انتظامی یزد:

مردم بالاترین سرمایه پلیس هستند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مردم بالاترین سرمایه پلیس هستند و امنیت یک کار جهادی مشارکتی است که مردم در ایجاد آن مشارکت دارند.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت و تبریک عملیات غرور آفرین سپاه به مقرهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی، هفته انتظامی را که امسال مزین به شعار «پلیس هوشمند مردم قانون مدار» است، تبریک گفت و تصریح کرد: شرکت در نماز جمعه، تکریم خانواده معظم شهدا، یادواره شهدای مبارزه با موادمخدر، میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و ترخیص خودروهای توقیفی در طرح ناظر از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی به طرح های پلیس یزد در سالجاری نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۴ باند موادمخدر متلاشی و بیش از شش تن مواد مخدر کشف شده است.

سردار بهدانی فرد اضافه کرد: انهدام ۲۶ باند سرقت و افزایش ۵۲ درصدی کشفیات سرقت از توفیقات ماموران پلیس یزد در راه مبارزه با سرقت بوده است.

وی به تشریح عملکرد پلیس در راستای هوشمندسازی پرداخت و افزود: تحویل دست افزارها، ارتقای نرم افزار پلیس من، دوربین البسه و پایش تصویری در سطح شهر از جمله اقدامات پلیس در این خصوص است.

رئیس پلیس استان یزد به افزایش ۲۰ درصدی کشف کالای قاچاق نسبت به سال قبل اشاره کرد و گفت: تماس با ۱۱۰ نیز پنج درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهدانی فرد در پایان اظهار کرد: مردم بالاترین سرمایه پلیس هستند و امنیت یک کار جهادی مشارکتی است که مردم در ایجاد آن مشارکت دارند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403071410428
  • خبرنگار : 50214