موج تازه حملات موشکی حزب‌الله/ رزمندگان مقاومت لبنان بار دیگر سد راه نظامیان اشغالگر شدند

حزب‌الله در عملیات‌های متعددی با نیروهای اشغالگر که قصد نفوذ به شهرهای العدیسه، مارون الرأس و یارون را داشتند، مقابله کرده و سد راه آنها می‌شود و همچنان محل استقرار متجاوزان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، با تلاش نفوذ جدید نظامیان اشغالگر در العدیسه حزب‌الله لبنان اعلام کرد: سربازان اشغالگر بامداد شنبه مجدداً تلاش کردند تا به سمت محوطه شهرداری در شهر العدیسه پیشروی کنند اما رزمندگان حزب‌الله با نیروهای در حال نفوذ مقابله کردند.

حزب‌الله لبنان همچنین گفت که تجمع نظامیان اشغالگر اسرائیل در «خله عبیر» در یارون را با موجی از موشک‌ها هدف قرار داده است.

مقاومت لبنان در عین حال اعلام کرد که بامداد امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در «کفر گلعادی» را با موجی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

در همین حال حزب‌الله در بیانیه چهارمی تاکید کرد بامداد روز شنبه تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در «کفریوفال» را با موشک‌ بمباران کرده است.

این موج جدید حملات مقاومت علیه نظامیان اشغالگر در حالی است که حزب‌الله گفت: عصر دیروز جمعه در حالیکه نظامیان اشغالگر در تلاش برای پیشروی به سمت محوطه شهرداری در شهرک العدیسه بودند با نیروی پیاده نظام اشغالگر اسرائیل درگیر شدند که منجر به انفجار مهیبی در بین نیروهای اشغالگر شد و آنها مجبور به عقب‌نشینی شدند و تعدادی نیز در صفوف دشمن کشته و زخمی شدند.

در عین حال منابع از نفوذ یک پهپاد به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. همچنین آژیرهای خطر در جولان اشغالی از ترس نفوذ پهپادها به صدا درآمدند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۱
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071410425
  • خبرنگار : 71145