امام جمعه موقت کرمانشاه:

عملیات وعده صادق ۲ اقتدار نیروهای مسلح را نشان داد

امام جمعه موقت کرمانشاه عملیات وعده صادق ۲ را نشان دهنده اقتدار نیروهای مسلح کشورمان خواند و گفت: اگر اسرائیل جسارت کند با پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای سست عنصر منطقه بر علیه منافع کشورمان کاری کند، قطعا این بار تمام منافع آمریکا و هم‌پیمانانش را در منطقه به آتش خواهیم کشید.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسبت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (۱۳ مهر) کرمانشاه، با بیان اینکه مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: امروز در عصری قرار گرفته‌ایم که به سمت زمینه سازی برای ظهور مهدی موعود(عج) پیش می‌رویم و رهبرانی داریم که پرچم اسلام را در دست گرفته‌اند و مسیر ارزش‌های ناب را در پیش دارند. 

وی افزود: امروز رهبرانی همچون حاج قاسم، ابومهدی المهندس، سید حسن نصرالله، اسلام را از غربت نجات می‌دهند و خون خود را در این راه فدا می‌کنند. امروز رهبری همچون مقام معظم رهبری را داریم که تمام سیاستمداران دنیا باید در مقابل ایشان تعظیم کنند. 

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: علیرغم همه تهدیدات استکبار جهانی و وضعیت پیچیده منطقه در آستانه عملیات غرورآفرین هفت اکتبر، نماز جمعه امروز با حضور میلیونی مردم و به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد و این نشان از صلابت و شجاعت مفام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران است. 

وی به شهادت سید حسن نصرالله و تحولات منطقه پس از ترور ایشان اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در طول سه دهه فعالیت خود، به گونه‌ای ساختار حزب الله را شکل داد و تقویت کرد و در لبنان وحدت به وجود آورد که حتی با شهادتش، سایر مجاهدان می‌توانند رسالت و ماموریت جبهه مقاومت را پیش ببرند. 

فاطمی نسب ولایتمداری، ذوب در ولایت فقیه بودن و با بصیرت بودن را از جمله ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله نام برد و گفت: امروز شهید سید حسن نصرالله تبدیل به مکتبی شده که تربیت‌یافتگان ایشان در آینده‌ای نزدیک طومار رژیم جعلی را در هم خواهند پیچید. 

وی ادامه داد: شهید عماد مغنیه، سیدحسن نصرالله، حاج قاسم، اسماعیل هنیه، ابومهدی‌المهندس و ...الگوهایی هستند که بیعت با آنها باعث پیروزی جبهه حق مقابل جبه باطل می‌شود، بنابراین امروز باید در میدان باشیم و نگذاریم خون آنها پایمال شود. 

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان به اجرای عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و گفت: در عملیات وعده صادق ۲ تمام تجهیزات بروز دشمن صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت که این اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را نشان می‌دهد. 

وی با تاکید براینکه در صورت ماجراجویی رژیم صهیونیستی پاسخی کوبنده‌تر دریافت می‌کند، متذکرشد: تمام جنایات امروز منطقه با حمایت آمریکای جنایتکار رخ می‌دهد. اگر اسرائیل جسارت و با پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای سست عنصر منطقه بر علیه منافع کشورمان کاری کند، قطعا این‌بار تمام منافع آمریکا و هم پیمانانش را در منطقه به آتش خواهیم کشید.

انتهای پیام 

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071310292
  • خبرنگار : 50184