امام جمعه سمنان:

نمازجمعه امروز تهران بیان‌گر اقتدار و محبوبیت مقاومت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان حضور با شکوه مردم در نمازجمعه امروز تهران به امامت مقام معظم رهبری بیان‌گر اقتدار، ایستادگی و محبوبیت جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه سمنان که در مسجد تاریخی امام سمنان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و خصوصاً شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و سردار نیلفروشان اظهار کرد: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این آیین، نشان‌دهنده حمایت امت از امام جامعه و محور مقتدر مقاومت است.

وی با اشاره به آخرین نماز جمعه به امامت رهبری معظم انقلاب بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: اقامه خطبه‌های امروز تهران و حضور در میدان رهبری معظم انقلاب بعد از عملیات غرورآفرین وعده صادق۲، نشان از اقتدار، استواری و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران و تداوم حمایت از محور مقتدر مقاومت است.

وی این حضور را در راستای حمایت از حزب‌الله لبنان، حماس و جبهه مقاومت ارزیابی و خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب به‌منظور خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، خود پای به میدان گذاشته و حضور باشکوه امت اسلامی گویای حمایت از آرمان فلسطین است.

نمایش اقتدار ایران با اصابت ۹۰ درصدی موشک‌ها

نماینده ولی فقیه در استان به موفقیت چشمگیر کشورمان در عملیات وعده صادق ۲ پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات غرورآفرین، بار دیگر اقتدار ایران اسلامی و حمایت خود از جبهه مقاومت را نشان داد.

وی با اشاره به عدم توانایی گنبد آهنین در برابر عملیات موشکی کشورمان افزود: بیش از ۹۰ درصد موشک‌های هایپرسونیک که پرتاب شده با موفقیت به محل‌های مورد نظر اصابت کرد و موجبات مسرت و خوشحالی و غرور مردم کشورمان و همچنین مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را فراهم کرد.

لزوم برخورداری عملیات نظامی از پیوست رسانه‌ای

مطیعی بر ضرورت تشریح دستاوردهای این عملیات غرورآفرین تاکید و تصریح کرد: با وجود دستاوردهای بزرگ عملیات موشکی سپاه پاسداران تا چه حد این موفقیت در رسانه‌ها برجسته‌سازی و تشریح و تبیین شده است.

وی بر لزوم آگاهی بخشی به مردم در ارتباط با تلاش‌های دشمنان تاکید و اظهار کرد: دشمنان در تلاش‌اند که با اختلال شناختی و محاسباتی در فضای افکار عمومی و به ویژه در بین قشر نخبه و تصمیم ساز کشورمان نفوذ پیدا کند.

وی به تلاش‌های رسانه‌های غربی در خصوص این عملیات اشاره و بیان کرد: دشمنان به مدد رسانه‌های بین‌المللی و توان تبلیغی خود با ایجاد هراس‌افکنی و جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی به راه انداخته است.

خطیب نماز جمعه سمنان بر لزوم توجه بیشتر به بهره‌برداری از ظرفیت رسانه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: برای هر عملیات نظامی نظیر وعده صادق ۲ باید یک پیوست پیشین و پسین رسانه‌ای داشته باشیم تا ضمن خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان به تبیین دستاوردها بپردازیم.

مطیعی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با کمک همین ابزار رسانه‌ای، وضعیت بحرانی و آمار کشته‌شدگان خود را سانسور و با کوچک نمایی پیروزی‌های جبهه مقاومت، در عوض به طور اغراق آمیزی به پیشرفت‌های نظامی و تکولوژی خود می‌پردازد.

جلوداری امام جامعه مسلمین

امام جمعه سمنان تصریح کرد: عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ زیر نظر رهبری معظم انقلاب و با تصمیم‌گیری شورای امنیت ملی عملیاتی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان به جلوداری رهبری انقلاب در حمایت از محور مقاومت و حضور در نمازجمعه این هفته تهران اشاره و اظهار کرد: در همه این سال‌ها هر جا خطری پیش آمده رهبر جامعه مسلمین، شخصا جلودار بودند.

وی در بخش دیگری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تقدیر از خدمات فراجا در این استان پرداخت و افزود: امنیت امروزمان را مرهون نیروهای نظامی استان هستیم.

امام جمعه سمنان با تمجید از تلاش‌های شبانه‌روزی فراجا گفت: همه باید قدردان امنیت حاکم بر کشور و استان که در نتیجه خون هزاران شهید گلگون‌کفن است باشیم.

مطیعی همچنین به در پیش بودن هفته کودک پرداخت و خواستار توجه بیش از پیش به حوزه کودک و نوجوان شد.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403071310289
  • خبرنگار :