فرمانده انتظامی بروجرد:

امنیت و آرامش هدیه پلیس هوشمند به جامعه است

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: امنیت و آرامش هدیه پلیس هوشمند به جامعه است.

مهدی مهدوی‌کیا امروز سیزدهم مهرماه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهار کرد: «پلیس هوشمند و مردم قانونمند» شعار هفته نیروی انتظامی بوده و امنیت و آرامش هدیه پلیس هوشمند به جامعه است.

وی با بیان اینکه دقت و سرعت بیشتر نسبت به شناسایی و پیشگیری از جرائم، از فوائد هوشمند سازی پلیس است، افزود: مردم ستون‌های اصلی جامعه هستند و همکاری و تعامل مردم با پلیس تضمین کننده نظم و امنیت در جامعه است.  

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه پلیس در انجام وظایف به مشارکت مردم نیاز داشته و نظم و امنیت در جامعه بستگی به رعایت قوانین توسط مردم دارد، اضافه کرد: برای برقراری امنیت، دستگاه‌های مختلفی دخالت دارند و توسعه و پیشرفت جامعه بستگی به امنیت دارد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اقدامات انجام شده طی شش ماهه امسال، تصریح کرد: کشف مواد مخدر در شهرستان بروجرد نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سرقت در این مدت پنج درصد کاهش و کشف انواع سرقت ۵۰ درصد افزایش داشته و اکثر سرقت‌های خرد مربوط به معتادان متجاهر است.

فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: آمادگی داریم معتادان متجاهر را ظرف ۴۸ ساعت از سطح شهر جمع‌آوری کنیم، اما مسئولان باید اقدامات لازم برای نگهداری و بازپروری معتادان را انجام دهند.  

مهدوی‌کیا یادآور شد: همچنین در مدت یاد شده توقیف موتور سیکلت‌های مزاحم و متخلف، خودروهای شوتی، پلاک مخدوش و بدون پلاک نسبت به ۶ ماهه سال گذشته ۵۰ درصدی افزایش داشته است.  

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071310287
  • خبرنگار : 50175